× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Οι συνταξιούχοι του δημοσίου της Λέσβου στο πλευρό των υγειονομικών

Συμμετέχουν στην κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη στις 11 το πρωί στην αυλή του νοσοκομείου Μυτιλήνης

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 16/10/2024

Οι συνταξιούχοι του δημοσίου της Λέσβου στο πλευρό των υγειονομικών
φωτογραφία αρχείου
' χρόνος ανάγνωσης

Προσθέστε το Νησί στις αναζητήσεις σας

Add stonisi.gr on Google ↗

Οι συνταξιούχοι του Δημοσίου της Λέσβου εκφράζουν τη στήριξή τους στην απεργιακή κινητοποίηση που διοργανώνει η Ένωση Ιατρών ΕΣΥ Λέσβου, με συγκέντρωση στις 11:00 π.μ. στην πύλη του νοσοκομείου Μυτιλήνης. Με βασικό αίτημα την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), διεκδικούν αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν υγεία υψηλής ποιότητας για όλους. Οι συνταξιούχοι καταγγέλλουν τις χρόνιες ελλείψεις σε ιατρικό προσωπικό και υγειονομικό εξοπλισμό, που θέτουν σε κίνδυνο την υγειονομική φροντίδα των πολιτών, ενώ καλούν την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση των συνταξιούχων του Δημοσίου αναφέρεται: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι συνταξιούχοι του Δημοσίου συμπαραστεκόμαστε στην απεργιακή κινητοποίηση και συγκέντρωση στην πύλη του νοσοκομείου Μυτιλήνης στις 11.00 το πρωί που έχει εξαγγείλει η  Ένωση Ιατρών ΕΣΥ Λέσβου.

    Παλεύουμε και διεκδικούμε μαζί τους αποκλειστική Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους , με σύγχρονες και υψηλού επιπέδου  Υπηρεσίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    Μέσα από τις ανακοινώσεις των ίδιων των Υγειονομικών  , άλλων φορέων αλλά και από τη δική μας πείρα βλέπουμε τις τεράστιες ελλείψεις , τόσο σε Υγειονομικό προσωπικό όσο και σε μέσα.

  Ελλείψεις διαχρονικές που  η σημερινή κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να καλύψει.

   Επιλέγουν τη λογική της μετακίνησης προσωπικού , προσωρινών λύσεων κ.λ.π. απαξιώνοντας ακόμα περισσότερο το ΕΣΥ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

   Στερώντας τόσο  σε εμάς που τόσα χρόνια πληρώνουμε για Υγειονομική περίθαλψη ,όσο και στα παιδιά και τα εγγόνια μας ,ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνθήκες νοσηλείας.

    Όσο για την πρόληψη και Πρωτοβάθμια φροντίδα,ούτε λόγος!

   Τα κέντρα υγείας στενάζουν από τις ελλείψεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

   Τα ασθενοφόρα ελάχιστα, με τραγικά αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε.

  Τα τέσσερα κύρια αιτήματα που θέτει η Ένωση σε αυτή την απεργία είναι:
-Μόνιμες, μαζικές προσλήψεις στο ΕΣΥ.  Διπλασιαμός μισθών στο ΕΣΥ, μονιμοποίηση των επικουρικών.
-Επαρκή στελέχωση του νοσοκομείου και της πρωτοβάθμιας υγείας του νησιού ώστε να μπορούμε να εφημερεύουμε με ασφάλεια.
-Καμία υπέρβαση του 48ωρου. Καμία μετακίνηση γιατρού. Κανείς αγροτικός, κανείς ειδικευόμενος να μην εφημερεύει χωρίς την παρουσία ειδικευμένου γιατρού.
-Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου που αφορά την ιδιωτικοποίηση της Υγείας. Ανατροπή του νόμου για την «Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση» .

 Επαναλειτουργία του Κέντρου Υγείας Μυτιλήνης σε 24ωρη βάση με πλήρη σύνθεση μόνιμου προσωπικού.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add stonisi.gr on Google ↗
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
LIVE ΕΛΛΑΔΑ

Live η πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση της ΕΛ.Α.Σ. του Τσίπρα στη Νίκαια

Με σύνθημα «Τώρα μιλάμε», ο Αλέξης Τσίπρας από τη Νίκαια εγκαινιάζοντας απόψε έναν νέο κύκλο ανοιχτών συναντήσεων με τους πολίτες
Live η πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση της ΕΛ.Α.Σ. του Τσίπρα στη Νίκαια
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Κλείνει για εργασίες τμήμα της οδού Θεοφράστου στη Μυτιλήνη

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου διακοπή της κυκλοφορίας από τις 07:30 έως τις 15:00
Κλείνει για εργασίες τμήμα της οδού Θεοφράστου στη Μυτιλήνη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Deep Discovery» σε σχολεία του Βορείου Αιγαίου

54 μαθητές από Λέσβο και Χίο συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή για τη γνωριμία με τα οικοσυστήματα των ωκεανών
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Deep Discovery» σε σχολεία του Βορείου Αιγαίου
ΥΓΕΙΑ

Ο Μιχάλης Κατανάκης πρόεδρος των οδοντιάτρων της Λέσβου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο μετά τις συμπληρωματικές αρχαιρεσίες που έγιναν το Σάββατο 13 Ιουνίου
Ο Μιχάλης Κατανάκης πρόεδρος των οδοντιάτρων της Λέσβου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Η Μόρια έτρεξε και γιόρτασε στο 6ο MORIA RUN

Δρομείς από τη Λέσβο και εκτός νησιού συμμετείχαν στη διοργάνωση της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών Λέσβου
Η Μόρια έτρεξε και γιόρτασε στο 6ο MORIA RUN
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Γεωπάρκο Λέσβου μπαίνει στην εκπαιδευτική διαδικασία

Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα ενημερωθούν για δράσεις πεδίου και βιωματικά προγράμματα στο φυσικό περιβάλλον του νησιού
Το Γεωπάρκο Λέσβου μπαίνει στην εκπαιδευτική διαδικασία
ΔΡΑΣΕΙΣ

Τέσσερα εκατομμύρια ευρω για πέντε ιστορικούς ναούς και μονές της Λέσβου

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ενέταξε στο ΕΣΠΑ το έργο «Μονοπάτια της Ορθόδοξης Πίστης στη Λέσβο» με παρεμβάσεις σε Αγιάσο, Μεσαγρό, Ανεμώτια, Μονή Λειμώνος και Μονή Περιβολής
Τέσσερα εκατομμύρια ευρω  για πέντε  ιστορικούς ναούς και μονές της Λέσβου
ΔΡΑΣΕΙΣ

Μια γιορτή για τα παιδιά και τη δύναμη του παιχνιδιού

Ο Σύλλογος Γυναικών Μανταμάδου στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας και αλληλεγγύης μέσα από μια ξεχωριστή καλοκαιρινή συνάντηση αφιερωμένη στα παιδιά
Μια γιορτή για τα παιδιά και τη δύναμη του παιχνιδιού
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

«Ώρα να ανατραπούν οι δυνάμεις της συναίνεσης»

Η Αγωνιστική Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Λέσβου καλεί τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν ένα αγωνιστικό συνδικαλιστικό προσανατολισμό, καταγγέλλοντας τις κυβερνητικές επιλογές και τις πολιτικές που, όπως αναφέρει, υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση
«Ώρα να ανατραπούν οι δυνάμεις της συναίνεσης»
ΥΓΕΙΑ

Η Ελένη Μακρή στο τιμόνι του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Ιατρικού Συλλόγου Λέσβου

Νέα πρόεδρος μετά τις αρχαιρεσίες της 14ης Ιουνίου, προερχόμενη από την «Ιατρική Ενότητα Λέσβου» που αναδείχθηκε πρώτη δύναμη στις εκλογές
Η Ελένη Μακρή στο τιμόνι του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Ιατρικού Συλλόγου Λέσβου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

«Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται ενότητα, όχι τοξικότητα και μηδενισμό»

Μήνυμα συσπείρωσης από την υποψήφια της ΔΑΚΕ Βάσω Καλαμιδιώτου ενόψει των εκλογών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου
«Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται ενότητα, όχι τοξικότητα και μηδενισμό»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

«Κερδίσαμε για τους συμβασιούχους, αλλάζει και η διαχείριση των σκουπιδιών»

Ο Γιώργος Αλεξίου πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Λέσβου και Συντονιστής ΦΟΣΔΑ Βορείου Αιγαίου μίλησε για την επόμενη μέρα για τις κοινωνικές δομές των Δήμων και τον σχεδιασμό που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης των σκουπιδιών στη Λέσβο
«Κερδίσαμε για τους συμβασιούχους, αλλάζει και η διαχείριση των σκουπιδιών»