Πρώτα αποτελέσματα για τις άγονες γραμμές του Αιγαίου
Με πολύμηνη καθυστέρηση η απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας, δείτε εδώ τα μισθώματα εξυπηρέτησης των γραμμών που εξυπηρετούν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 15/7/2024

Με πολύμηνη καθυστέρηση το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε στην αποδοχή του από 20/06/2024 Πρακτικού της Επιτροπής διενέργειας μειοδοτικών διαγωνισμών για την αποσφράγιση, τον έλεγχο και την αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών. Η αποδοχή, όπως διευκρινίζει η απόφαση αφορά τις δρομολογιακές γραμμές για τις οποίες δεν έχει κατατεθεί προδικαστική προσφυγή ενώπιον της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.).
Με βάση την παραπάνω απόφαση οι γραμμές
Α) Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου και επιστροφή, μίσθωμα 107.463 ευρώ ανά κυκλικό δρομολόγιο.
Β) Καβάλα – Λήμνος – Χίος - Βαθύ Σάμου – Άγιος Κήρυκος, μίσθωμα 90.082 ευρώ ευρώ ανά κυκλικό δρομολόγιο.
Γ) Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη ή Σίγρι – Χίος – Καρλόβασι Σάμου, μίσθωμα 84.524 ευρώ ευρώ ανά κυκλικό δρομολόγιο.
Θα εξυπηρετούνται από την Hellenic Seaways με το πλοίο Blue Star Myconos.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην συγκεκριμένη απόφαση δεν περιλαμβάνεται η γραμμή Λαύριο – Αι Στράτης – Λήμνος – Καβάλα, την οποία διεκδικούν Sea Jets και Hellenic Seaways.
Εντυπωσιακό είναι πως ένας διαγωνισμός που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Οκτώβριο του 2023, χρειάστηκε να έρθει ο Ιούλιος του 2024 για να δώσει τα πρώτα αποτελέσματα.