× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Συνεχίζουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση

Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 13/7/2024

Συνεχίζουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
Φωτό Αρχείου
' χρόνος ανάγνωσης

Με παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου συνεχίζουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου. Συγκεκριμένα η παράσταση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 11:00 στo πλαίσιο της συνάντησης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α «στην οποία απαιτούμε να παραβρεθεί ο Υπουργός Παιδείας» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σ.Ε.Π.Ε.Λέσβου έχει ως εξής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με έγγραφό του (Αρ. Πρωτ. 76918/Ε3) στις 8/7/2024 προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τους Περιφερειακούς διευθυντές και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Ι. Κατσαρός ξεπερνά κάθε προηγούμενο σε απειλές και στην προσπάθεια τρομοκράτησης του κλάδου, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά. Η νέα εγκύκλιος επιβεβαιώνει τον αυταρχισμό της Κυβέρνησης της Ν.Δ. και ότι αδυνατεί να κατανοήσει και να αποδεχτεί τελικά, ότι οι εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε τη δημόσια εκπαίδευση και γι’ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας κατά της προσπάθειας κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Και όλα αυτά την ώρα που το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. φέρεται να απεργάζεται νέα αντιεκπαιδευτικά σχέδια ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, με νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες μέσα στο καλοκαίρι για το Σχολείο και την Ειδική Αγωγή, με δεκάδες συγχωνεύσεις τμημάτων και παγίωση τμημάτων με 23-24 μαθητές ακόμη κι όταν σε αυτά υπάρχει πληθώρα γνωματεύσεων κ.α.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι απειλές του εγγράφου του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. αφορούν τα στελέχη εκπαίδευσης αλλά και όλους τους εκπαιδευτικούς, που κατά τη γνώμη της πολιτικής ηγεσίας, δεν «συμπράττουν καθ΄ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση» επειδή συμμετέχουν στις συλλογικές αποφάσεις και τις απεργιακές μορφές του κλάδου. Μάλιστα επαναφέρει για ακόμα μια φορά την ενεργοποίηση των διατάξεων του άρθρου 56 του ν.4823/2021.

Ο κλάδος δίνει αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου στη βάση των ψηφισμένων αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων και της απεργίας – αποχής, που έχει αποφασίσει η Ολομέλεια προέδρων από την 1η Απριλίου του 2024 αλλά και η πρόσφατη 93η Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε (μαζί με τις στάσεις εργασίας και τα ενιαία κείμενα στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας).

Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Λέσβου τονίζει ότι κάθε προσπάθεια αμφισβήτησης του δικαιώματος συμμετοχής στις συλλογικές αποφάσεις και απεργιακές δράσεις – κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών θα μας βρει απέναντι.Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει άμεσα την απειλητική και απαράδεκτη εγκύκλιο.
Δηλώνουμε για ακόμα μια φορά ότι το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Λέσβου θα αξιοποιήσει όλα τα μέσα που διαθέτει απέναντι σε κάθε απόπειρα εφαρμογής των απαράδεκτων απειλών του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αντιληφθεί την πλήρη αποτυχία της να πείσει, τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και την κοινωνία, για τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» της. Ακόμη και σήμερα έχει την ευκαιρία να αναστείλει την εφαρμογή της αντιεπιστημονικής «αξιολόγησης», των νόμων 4692/20 και 4823/21, που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών και να καλέσει τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες σε ουσιαστικό διάλογο με στόχο την οικοδόμηση ενός συστήματος πραγματικής στήριξης του εκπαιδευτικού έργου.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Συλλογή υπογραφών ενάντια στη δομή της Βάστριας

Η οργάνωση Community Peacemaker Teams - Aegean Migrant Solidarity ξεκινά συλλογή υπογραφών καταγγέλλοντας σοβαρές παραλείψεις και κινδύνους στη νέα ΜΠΕ και ζητά την απόρριψή της
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Με καταθέσεις δύο αστυνομικών συνεχίστηκε η «δίκη της Καράβας»

Αντιτιθέμενες εικόνες της ίδιας νύχτας αποτυπώθηκαν στη δεύτερη ημέρα της «δίκης της Καράβας», με δύο αστυνομικούς να περιγράφουν επιθέσεις σε δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. και την υπεράσπιση να μιλά για αδικαιολόγητες ρίψεις χημικών
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Συνάντηση Αθανασίου με τον Υπουργό Δικαιοσύνης για το κτίριο του Εφετείου

Η συζήτηση έγινε σε θετικό κλίμα και είχε ως κύριο αντικείμενο τη γρηγορότερη προώθηση των διαδικασιών για την ανέγερση κτηρίου για το Εφετείο Μυτιλήνης
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ανήλικοι στη Λήμνο προκάλεσαν φθορές σε σχολείο

Η αστυνομία ταυτοποίησε τα δύο παιδιά που προκάλεσαν φθορές σε πόρτα γραφείου το βράδυ της 8ης Νοεμβρίου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Τροχαίο ατύχημα στο δρόμο Καλλονής ‑ Πέτρας

Τραυματίσθηκε μια 67χρονη γυναίκα που οδηγούσε μηχανάκι
ΥΓΕΙΑ

Οι γιατροί του ΕΣΥ Λέσβου προειδοποιούν για οριακή λειτουργία των χειρουργείων του Βοστάνειου

Νέα ανακοίνωση των γιατρών θέτει σοβαρά ζητήματα υποστελέχωσης και ακύρωσης προγραμματισμένων επεμβάσεων στο ΓΝ Μυτιλήνης
ΔΡΑΣΕΙΣ

Διήμερο συνάντησης και ανθρώπινης ζεστασιάς στην Ανεμώτια

Η 5η Συνάντηση Φιλίας και Επικοινωνίας ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας μέσα από την παράδοση της χωρικής απόσταξης και μια σειρά βιωματικών δράσεων που ένωσαν ανθρώπους κάθε ηλικίας
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Στο πλευρό των αιρετών και πολιτών ο Παναγιώτης Χριστόφας

Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης βρίσκεται από νωρίς το πρωί της Πέμπτης 20 Νοεμβρίου στο δικαστικό μέγαρο Μυτιλήνης και παρακολουθεί τη δίκη για τα γεγονότα της Καράβας
ΥΓΕΙΑ

Μια νέα αγκαλιά στήριξης για τους φροντιστές ατόμων με άνοια

Το Οικοτροφείο A3 Alzheimer της «Αγκαλιά» και ο Δήμος Μυτιλήνης ξεκινούν κύκλο δέκα βιωματικών συναντήσεων για εκπαίδευση και ενδυνάμωση των φροντιστών
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Συνεχίζεται η δίκη της Καράβας

Αίτημα για πραγματογνώμονα λόγω μονομερούς αξιολόγησης του υλικού από την αστυνομία
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΥΓΕΙΑ

Έκτακτη έκκληση του Βοστανείου για αίμα

Το Νοσοκομείο Μυτιλήνης καλεί τους εθελοντές αιμοδότες και όλους τους πολίτες της Λέσβου να ενισχύσουν άμεσα τις μειωμένες αποθήκες αίματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Γυμνάσιο Ιππείου περνά στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Εκπαιδευτικοί του σχολείου μέσω του προγράμματος Erasmus+ είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν ολοκληρωμένα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης