Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μαθητών στην Ιταλία
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus του Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου, πραγματοποιήθηκαν δύο κινητικότητες εκπαιδευτικών και μαθητών διάρκειας μίας εβδομάδας η κάθε μία
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 30/5/2024
Η κινητικότητα της Κοινοπραξίας Erasmus+ μαθητών και εκπαιδευτικών, έλαβε χώρα στην πόλη Μπενεβέντο της Ιταλίας, όπου 7 εκπαιδευτικοί, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρακολούθησαν την εργασία Ιταλών εκπαιδευτικών στο πλαίσιο δραστηριοτήτων Jobs hadowing και Students mobility. Οι εκπαιδευτικοί Δήμητρα Χατζηκωνσταντίνου και Κλεάνθης Ιατρούδης από το Δημοτικό σχολείο Σκοπέλου, Αγγελική Τσακύρη και Στυλιανός Καραφασούλης από το Δημοτικό Σχολείο Ιππείου, Γεώργιος Κλειδαράς Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Παμφίλων, Χαρίκλεια Κουκάρα Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Παλαιοκήπου και Αναστάσιος Μπρούζας από το 1ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης παρακολούθησαν μαθήματα στα σχολεία του I.C. Padre Isaia Columbro - Castelpoto, Foglianise, με στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους. Οι μαθητές παρουσίασαν τα σχολεία τους και συμμετείχαν στα μαθήματα των τάξεων του Γυμνασίου (Lower Secondary), επικοινωνώντας και αλληλεπιδρώντας με τους μαθητές σε μαθήματα ρομποτικής, γλώσσας, γεωγραφίας, κ.ά. Εκπαιδευτικοί και μαθητές αντάλλαξαν ιδέες και καλές πρακτικές, με απώτερο σκοπό την ανακάλυψη της ποικιλομορφίας των πολιτισμών και των ανθρώπινων ιδιαιτεροτήτων, την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, πολιτικών βιώσιμης ανάπτυξης και ενεργούς πολιτειότητας. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων συνετέλεσε στην προώθηση, την ανάπτυξη και την ενίσχυση των ικανοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η δεύτερη κινητικότητα της Κοινοπραξίας πραγματοποιήθηκε στην Πάντοβα Ιταλίας, όπου οι εκπαιδευτικοί του 1oυ ΕΠΑΛ Μυτιλήνης Αγγελική Σιμινή από τον κλάδο των Δομικών και Αναστασία Σιμελιάδου από τον κλάδο των Φιλολόγων παρακολούθησαν το σεμινάριο «Ιnnovative teaching methodologies», «Eκσυγχρονισμένες μέθοδοι διδασκαλίας», διάρκειας μίας εβδομάδας. Στόχος του προγράμματος ήταν η αναβάθμιση του εκπαιδευτικούτους έργου με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών, η ποιοτική παιδαγωγική τους κατάρτιση με εκσυγχρονισμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, καθώς και η ενημέρωση για τα ευρωπαϊκά συστήματα εκπαίδευσης. Η συμμετοχή τους σε δραστηριότητες που οργάνωσε ο φορέας του «Teachersrise» ενίσχυσε την επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση που ευνοεί την αυτενέργεια και την ανάληψη πρωτοβουλίας. Το έργο και των δύο κινητικοτήτων χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον εθνικό φορέα ΙΚΥ.