Ματαιώθηκε το δρομολόγιο του Hellenic Highspeed για Λήμνο
Δυσφορία του προέδρου της Ομοσπονδίας Λημνιακών Συλλόγων Αντώνη Καραγιάννη για τις εξελίξεις στην γραμμή Λαύριο – Αη Στράτης – Λήμνος – Καβάλα
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 8/4/2024
Ματαιώθηκε το πρώτο από τα τέσσερα δρομολόγια που επρόκειτο να πραγματοποιήσει σήμερα Δευτέρα 8 Απριλίου το Hellenic Highspeed στην γραμμή Λαύριο – Αη Στράτης – Λήμνος – Καβάλα. Αιτία είναι οι ισχυροί άνεμοι που επικρατούν στο Αιγαίο ως αύριο Τρίτη 9 Απριλίου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων. Το Hellenic Highspeed είναι ταχύπλοο και ημερόπλοιο. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να ταξιδέψει νυχτερινές ώρες και επιπλέον δεν μπορεί να ταξιδέψει όταν οι άνεμοι φθάνουν στα 8 μποφόρ. Τα συμβατικά πλοία σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία μπορούν να ταξιδεύουν με ανέμους ως 9 μποφόρ. Ένα επιπλέον πρόβλημα είναι πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν μεταφέρει φορτηγά. Σύμφωνα με την Hellenic Seaways έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 727 επιβάτες και 156 οχήματα. Η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 34 κόμβοι.
Εν τω μεταξύ τα προβλήματα δεν έχουν τέλος με τον διαγωνισμό για την συγκεκριμένη άγονη γραμμή όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λημνιακών Συλλόγων Αττικής Αντώνης Καραγιάννης σε ανάρτηση του στο Facebook η ένσταση της Sea Jet κατά του διαγωνισμού επρόκειτο να εκδικαστεί στο ΣτΕ την περασμένη Παρασκευή , αλλά δεν εκδικάστηκε καθώς το ΣτΕ ασχολήθηκε με την υπόθεση των υποκλοπών που εκκρεμούσε από πέρυσι και προσθέτει: «Δεν ξέρουμε πότε θα εκδικαστεί τελικά η ένσταση και αν τελικά κερδίσει η ΑΝΕΚ, πόσες μέρες θα χρειαστεί το Πρέβελης για να ξεκινήσει. (το οποίο παρεμπιπτόντως είναι ακόμα στο ναυπηγείο κάπου στην Ελευσίνα).
Και αν κερδίσει την ένσταση η Sea Jets; Πόσες μέρες θα χρειαστεί το Aqua Blue για να ετοιμαστεί;
Το Πάσχα αργεί φέτος και ελπίζω μέχρι τότε να έχει βρεθεί μια λύση, η οποία μην έχετε αυταπάτες δεν θα είναι καλή. Και τα δύο υποψήφια πλοία είναι γερασμένα και αργά».