× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Οι Παπαλίνες γίνονται top brand και τυπώνονται παντού»

Πώς η ιδέα της Έφης Μυρμίγκου και του Νίκου Λαμπρίδη δημιούργησε την πιο πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια για τη Λέσβο κρατώντας ζωντανή την ντοπιολαλιά

Δημοσίευση 25/1/2024

«Οι Παπαλίνες γίνονται top brand και τυπώνονται παντού»
' χρόνος ανάγνωσης

Ένα νέο brand για την ντοπιολαλιά της Λέσβου με την ονομασία «Παπαλίνες», δημιούργησαν η Έφη Μυρμίγκου και ο Νίκος Λαμπρίδης, γραφίστας και webdesigner αντίστοιχα του γραφείου Lemonart που εδρεύει στη Μυτιλήνη.

Οι παπαλίνες για τους γνώστες της Λεσβιακής διαλέκτου είναι οι μικρές σαρδέλες, του κόλπου Καλλονής, ιδιαίτερες στη γεύση και στην εμφάνιση και φυσικά αγαπημένος μεζές για τα μεσημέρια και βράδια του καλοκαιριού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Έφη και ο Νίκος με χιουμοριστική διάθεση αποφάσισαν να κάνουν τα αγαπημένα μας ψαράκια top brand και να αποτυπώσουν τις ακαταλαβίστικες ατάκες μας παντού…

Στις «Παπαλίνες» μπορείτε να βρείτε τα «λεσβιακά καλιαρντά» σε μπλούζες, τσάντες, ποδιές, κούπες, αξεσουάρ και αναμνηστικά δώρα για το σπίτι, για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδιαίτερο design, ποιοτικά υλικά, φαντασία και αρκετή δόση χιούμορ, είναι αυτά που κάνουν τις «Παπαλίνες» να δημιουργούν προϊόντα που ξεχωρίζουν.

Αλήθεια μπορείτε να φανταστείτε καλύτερο δώρο για τους φίλους σας ή πιο πρωτότυπο αναμνηστικό από το αγαπημένο μας νησί; Μια μπλούζα ή μια τσάντα  με την ατάκα «Μουρέλι μ’τα ματέλια ‘σ αραμπαδέλια τσλουν» ή ακόμη καλύτερα με την ατάκα «Καπαντίστκα» σίγουρα είναι σήμα κατατεθέν ότι όχι μόνο επισκεπτόμαστε, ζούμε και αγαπάμε  τη Λέσβο αλλά λατρεύουμε  κάθε σπιθαμή της και κυρίως την διάλεκτό της.

Οι άνθρωποι του brand θέλησαν με αυτόν τον τρόπο, δίνοντας χιουμοριστική διάθεση, να κάνουν γνωστή την γλώσσα του τόπου μας, τα προϊόντα και τις ομορφιές του νησιού μας, στους επισκέπτες αλλά και σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


«Παπαλίνες» και για τα «καψούρια»

Τώρα εν’ όψει του Αγίου Βαλεντίνου, οι παπαλίνες έχουν απίθανες ατάκες για εσάς που θέλετε να χαρίστε ένα πρωτότυπο δώρο στον αγαπημένο ή στην αγαπημένη σας, με άρωμα Λέσβου και με ερωτόλογα  που θα πέσουν «σέκος» όταν τα διαβάσουν. Ερωτευτείτε λοιπόν, με άρωμα Μυτιλήνης και γελάστε με την ψυχή σας αγκαλίτσα με το «πρόσωπο» και τις καψουροπαπαλίνες μας.

Αλήθεια Νίκο και Έφη πώς σας ήρθε αυτή η «παλαβάτη» ιδέα;

«Από μικροί θυμόμαστε τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας στη Μυτιλήνη, να μας μιλάνε στην τοπική διάλεκτο, να πειράζουν ο ένας τον άλλον στα καφενεία και να γελούν με τις Μυτιληνιές ατάκες.Σκεφτήκαμε λοιπόν ότι θα ήταν ωραίο να αποτυπωθούν και να φορεθούν αυτές οι εκφράσεις και ατάκες σε μπλούζες, t-shirts, τσάντες, ποδιές, αλλά και σε ιδιαίτερα δώρα που θα μπορεί κάνεις να στείλει στα αγαπημένα του πρόσωπα.

Η αγάπη μας για το νησί των γονιών μας, οι παιδικές αναμνήσεις και τα ακούσματα της ντοπιολαλιάς των παππούδων και γιαγιάδων μας, ήταν η αφορμή για να ασχοληθούμε με την τοπική διάλεκτο της Λέσβου, δημιουργώντας προϊόντα με προσεγμένο design και αρκετή δόση χιούμορ».

«Ωραία τσι  τώρα τι θέλιτι τσι μας ζαλίζιτι;»

«Στόχος του brand Παπαλίνες, είναι να προωθήσουμε με τον καλύτερο τρόπο την ντοπιολαλιά της Λέσβου, τις ομορφιές του νησιού μας, τα τοπικά προϊόντα και την κουλτούρα του τόπου μας, στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο. Διασκεδάστε λοιπόν φορώντας τις ατάκες και κρατήστε ζωντανή την γλώσσα που μιλιέται στη Μυτιλήνη».

«Τσι τίνος είστι εισείς μουρέλια ’μ;»

Η Εφη Μυρμίγκου είναι επαγγελματίας γραφίστας με εμπειρία πάνω από 20 έτη στο χώρο.Για μια 10ετία εργάστηκε στην Αθήνα στον χώρο της συσκευασίας / Packaging, διαφήμισης και στον σχεδιασμό ρούχου. Από το 2009 είναι μόνιμη κάτοικος Λέσβου, απ’ όπου και κατάγεται. Από το 2013 διατηρεί το κατάστημα Lemonart στην αγορά της πόλης της Μυτιλήνης, όπου θα βρείτε και το Brand «Παπαλίνες».

Ο Νίκος Λαμπρίδης είναι επαγγελματίας στον τομέα της πληροφορικής με εμπειρία 25 έτη. Από το 2009, αφού είχε εργαστεί σε αρκετές μεγάλες εταιρίες στην Αθήνα και έχοντας αποκτήσει αρκετή εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής, αποφάσισε να μετακομίσει μόνιμα στον τόπο καταγωγής της μητέρας του την Μυτιλήνη. Είναι μόνιμος κάτοικος Λέσβου και εργάζεται ως Web Designer στην εταιρεία Lemonart.

Πού θα τους έβρουμε;

EshopPapalines.gr

Πατριάρχου Γρηγορίου 5 Μυτιλήνη

Τηλ. 22510 54125

E-shop:Papalines.gr

e-mailinfo@papalines.gr

FB:papalines.gr

Instagram:papalines.gr

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ζεύγος F16 στον ουρανό της Λέσβου

Πρόκειται για κοινή δραστηριότητα του στρατού ξηράς και της πολεμικής αεροπορίας
ΑΤΖΕΝΤΑ

Πανήγυρις Αγίου Φανουρίου στη Μυτιλήνη

Διήμερος εορτασμός στο παρεκκλήσι πλάι στον Άγιο Θεράποντα με Εσπερινό και Θεία Λειτουργία
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Μετά από 74 χρόνια αναμονής ξεκινά η αποκατάσταση της οδού Σάθα

Το πολύπαθο λιθόστρωτο της Μυτιλήνης βρίσκει δικαίωση – Γίνεται πράξη η δέσμευση του δημάρχου Παναγιώτη Χριστόφα
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Συνέχιση απαγόρευσης θήρας σε περιοχές της Λέσβου

Λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς του 2022
ΧΩΡΙΑ

Καταγγελία για μαζική καταστροφή δέντρων στον Μανταμάδο

Έντονη αντίδραση από τον Σύλλογο «Ηλιαχτίδα»για την κοπή τουλάχιστον 25 δέντρων και την αποψίλωση πικροδαφνών
ΔΡΑΣΕΙΣ

Ποδήλατο, τουρισμός και ανάπτυξη: Νέα σχέδια για τη Λέσβο

Συνάντηση του Ποδηλατικού Συλλόγου Λέσβου με τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
ΧΩΡΙΑ

Χωρίς νερό στο έλεος της αδιαφορίας!

Το Τοπικό Συμβούλιο Πολιχνίτου καταγγέλλει ΔΕΥΑΛ και Δήμο Δυτικής Λέσβου – Ομόφωνη απόφαση και κάλεσμα σε δυναμικές κινητοποιήσεις
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πρωτοβουλία Μουτζούρη για ενιαία φωνή απέναντι στον Πλεύρη

Ευρεία σύσκεψη συγκαλεί ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Τι «τρέχει» κάτω από την οδό Μίμη Γαληνού στη Σουράδα;

Αγανάκτηση και ανησυχία των κατοίκων για ύδατα, έντονη δυσοσμία και καθιζήσεις – Ζητούν παρέμβαση
ΑΤΖΕΝΤΑ

Το έθιμο της τράτας στη Σκάλα Πολιχνίτου

Την Τετάρτη 20 Αυγούστου
ΧΩΡΙΑ

Δωρεά απινιδωτή στην Αγία Μαρίνα

H Τοπική Διοίκηση Λέσβου της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών τίμησε τη μνήμη του Γιάννη - Πρόδρομου Ευαγγέλου
ΑΤΖΕΝΤΑ

Ο Δήμος Μυτιλήνης «ανοίγει» την πόλη στους επισκέπτες

Δωρεάν ξεναγήσεις σε ιστορικά και πολιτιστικά σημεία – Μια πρωτοβουλία που προβάλλει τον πλούτο και την ταυτότητα της Μυτιλήνης