× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Αποσύρεται μετά τις αντιδράσεις η μεσαιωνική αφίσα στο μετρό ενάντια στις αμβλώσεις

Ο σάλος που προκληθηκε στα κοινωνικά μέσα από την σκοταδιστική διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις, που αναρτήθηκε σε σταθμούς του μετρό, οδήγησε το υπουργείο Μεταφορών στην απόφαση να δώσει εντολή για απόσυρση.

Δημοσίευση 13/1/2020

Αποσύρεται μετά τις αντιδράσεις η μεσαιωνική αφίσα στο μετρό ενάντια στις αμβλώσεις
' χρόνος ανάγνωσης

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, που επικαλείται το athenstransport.gr, «στο Μετρό δεν νοείται διαφημιστική δραστηριότητα που θίγει δικαιώματα των κοινωνικών ομάδων και ειδικά των γυναικών».

Όπως μεταφέρει το ethnos.gr, η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως προσθέτει το «Έθνος», το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.

Δήλωση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, τονίζει ότι θεωρεί «αδιανόητη» την προβολή ενός τέτοιου προπαγανδιστικού μηνύματος, προσθέτοντας ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας:

Ως μέχρι και σήμερα πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. δηλώνω ότι:
Θεωρώ αδιανόητο, ένα εδώ και χρόνια κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, να αποφασίζουν για την μητρότητα, να προβάλλεται για προπαγανδιστικούς λόγους μέσα από το Δίκτυο του μετρό.
Το πώς αποφασίστηκε να επιτραπεί η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας στα διαφημιστικά πλαίσια του Δικτύου της ΣΤΑΣΥ Α.Ε, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να » παίζει» με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτών

Στεφόπουλος Σταύρος
Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

«Ουδέποτε ρωτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο», υποστηρίζει ο κ.Στεφόπουλος σε προηγούμενη ανάρτησή του. Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούσαν ότι «πρόκειται για μία διαφήμιση όπως όλες οι άλλες», ενώ υποστήριζαν ότι εφόσον καταβλήθηκε το προβλεπόμενο ποσό και «δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις» δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση. Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στη LIFO, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ στη Βουλή

Πληροφορίες για εμπλοκή υπουργού
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ψαρά: Ασφαλτοστρώθηκε ο δρόμος προς τη Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου

Ολοκληρώθηκε ένα πολύ σημαντικό έργο για το νησί
ΕΛΛΑΔΑ

Επεισοδιακό δείπνο για τον Μάκη Βορίδη στο Ηράκλειο

Δέχθηκε βροχή από αβγά μέσα σε γνωστό εστιατόριο
ΕΛΛΑΔΑ

Τρεις νέες βάσεις δεδομένων για τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων

Υπουργείο Οικονομίας και Τράπεζα της Ελλάδος δημιουργούν σύστημα «νέων Τειρεσιών» για πλήρη εικόνα των οφειλών
ΚΟΣΜΟΣ

Στις 250.000 η παραγωγή ελαιολάδου στην Τουρκία

Πρόβλημα για τους παραγωγούς της χώρας το υψηλό κόστος παραγωγής
ΕΛΛΑΔΑ

Παραίτηση – εξπρές στο ΠΑΣΟΚ

Ο Γιώργος Παπαβασιλείου υπέβαλε την παραίτησή του μία μέρα μετά τον διορισμό του ως διευθυντή του γραφείου του προέδρου του Κινήματος Νίκου Ανδρουλάκη δηλώνοντας ότι δεν θέλει να υπάρξει «καμία σκιά» στον αγώνα του ΠΑΣΟΚ για πολιτική αλλαγή
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Επιστρέφει το «Τάλως» στο Βόρειο Αιγαίο

Νέος σχεδιασμός των δρομολογίων για να εξυπηρετηθεί η μεταφορά ζωοτροφών από το λιμάνι της Καβάλας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τρία νέα πυροσβεστικά οχήματα παρέλαβε ο Δήμος Λήμνου

Ενισχύεται η δυνατότητα παρέμβασης του Δήμου σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού 470.000 ευρώ στον Δήμο Λήμνου

«Έξυπνες» εφαρμογές σε υγεία, πολιτισμό, τουρισμό και πολιτική προστασία μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης»
ΕΛΛΑΔΑ

Από τα social media ενημερώνονται οι Έλληνες

Τα social media εκτοπίζουν την τηλεόραση ως βασική πηγή ενημέρωσης – 58% των Ελλήνων εκτεθειμένοι σε παραπληροφόρηση
ΕΛΛΑΔΑ

Κοινό μέτωπο κατά της ευλογιάς με καθυστέρηση 15 μηνών

Ταχύτερες διαδικασίες για την ταφή των θανατωθέντων ζώων και την χορήγηση των αποζημιώσεων υποσχέθηκε η κυβέρνηση