Μόλις δύο ημέρες μετά τις εκλογές της 21 Μαΐου ξεκαθαρίστηκε το τοπίο στον διαγωνισμό για τις θερινές «άγονες» ακτοπλοϊκές γραμμές του Αιγαίου που θα εξυπηρετηθούν με ταχύπλοα πλοία. Σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη για την εξυπηρέτηση όλων των δρομολογίων ανέρχεται στα 8,92 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Ο διαγωνισμός δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Ωστόσο το υπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε την απόφαση αποδοχής του πρακτικού της επιτροπής διαγωνισμού που αναφέρει πως η «ΚΙΑΡΑ Ν.Ε.» συμφερόντων της Sea Jet είναι η μόνη εταιρεία που συνεχίζει στο διαγωνισμό. Η εταιρεία, εφόσον γίνουν δεκτές οι οικονομικές προσφορές της, θα αναλάβει την εξυπηρέτηση των γραμμών.
- Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη και επιστροφή
- Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόνησος και επιστροφή.
- Ρόδος – Χάλκη – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία και επιστροφή
- Σητεία – Θήρα και επιστροφή.
Η γραμμή Θεσσαλονίκη – Λήμνος - Μυτιλήνη
Το συνολικό ποσό που θα δοθεί για την γραμμή Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη και επιστροφή ανέρχεται στα 600.000 ευρώ. Η επιδότηση ανά δρομολόγιο ανέρχεται στα 33.364,44 ευρώ. Τα δρομολόγια, όπως ήδη έχει ανακοινώσει η εταιρεία θα είναι διάρκεια 9 εβδομάδων και κάθε εβδομάδα θα πραγματοποιούνται δύο δρομολόγια. Με λίγα λόγια κοντά στο βασιλικό (βλέπε ακτοπλοϊκές συνδέσεις Σητείας) ποτίζεται και η γλάστρα (βλέπε Λέσβος και Λήμνος).