× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Στις άγονες του βορείου Αιγαίου το «Πρέβελης»

Δρομολογείται από 5 ως 26 Ιουνίου σε προσωρινή αντικατάσταση του «Διαγόρας»

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 23/5/2023

Στις άγονες του βορείου Αιγαίου το «Πρέβελης»

Από 5 ως τις 26 Ιουνίου δρομολογείται στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου το πλοίο «Πρέβελης» της ΑΝΕΚ προκειμένου να αντικαταστήσει προσωρινά το «Διαγόρας». Το επιχείρημα για την αντικατάσταση αυτή είναι πως πρέπει το «Διαγόρας» να κάνει την ετήσια ακινησία για την συντήρησή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «Διαγόρας» κάθε χρόνο βγαίνει από τις γραμμές του βορείου Αιγαίου για να κάνει την ετήσια συντήρησή του. Συνήθως τα πλοία που το αντικαθιστούν είναι το «Βlue Star Myconos» και το «Νήσος Ρόδος».

Η δρομολόγηση του «Πρέβελης» στις γραμμές του βορείου Αιγαίου, είτε αυτές χαρακτηρίζονται άγονες, είτε αυτές χαρακτηρίζονται ελεύθερης δρομολόγησης προέκυψε μετά την απόφαση απομάκρυνσης του πλοίου από τις γραμμές των Δωδεκανήσων σε συνδυασμό με την συγχώνευση της ΑΝΕΚ με την Group Attica.

Το «Ν» στις 10 Μαΐου σε ρεπορτάζ με τίτλο: Σε ποιόν θα κάτσει ο γερο «Πρέβελης»  είχε αποκαλύψει πως η Group Attica με την απομάκρυνση του «Πρέβελης» από το νότιο Αιγαίο στην ουσία έκανε το χατίρι του υπουργείου Ναυτιλίας του κ. Πλακιωτάκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα όμως από τα προεκλογικά χατίρια προς τον υπουργό φαίνεται πως η εταιρεία σχεδιάζει να μονιμοποιήσει την παρουσία του πλοίου στο βόρειο Αιγαίο.  Η προσωρινή δρομολόγηση στην ουσία έχει ως στόχο η εταιρεία να μετρήσει πως λειτουργεί το πλοίο στα λιμάνια του βορείου Αιγαίου, ποιοι είναι οι χρόνοι που κάνει για κάθε ταξίδι, ποιες είναι οι ανάγκες σε καύσιμα ώστε να δει κατά πόσο συμφέρει η δρομολόγηση του.

Το «Ν» στις 8 Μαΐου έγραφε Μήπως το Πρέβελης ήρθε για να μείνει;  Διότι διέβλεπε τον κίνδυνο, με κάποιο τρόπο, το 43 ετών πλοίο, να μπει στις γραμμές του βορείου Αιγαίου. Αν μάλιστα συνεκτιμήσουμε τις εξαιρετικά περιορισμένες αντιδράσεις που υπήρξαν στην πρώτη δρομολόγηση του, είναι φανερό πως η Group Attica έχει κάθε λόγο να προχωρήσει την κίνηση αυτή. Το πιο εξοργιστικό από όλα είναι πως οι άγονες γραμμές που συνδέουν τα νησιά του βορείου Αιγαίου με την Καβάλα και την Θεσσαλονίκη χρηματοδοτούνται με πολύ μεγάλα ποσά και η ανάδοχος εταιρεία τις έχει αναλάβει μέσα από την δρομολόγηση πολύ ταχύτερων πλοίων.  Μόνο που τελικά τα «γρήγορα» πλοία δρομολογούνται σε άλλες γραμμές. Κι έτσι οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις του βορείου Αιγαίου συνεχώς υποβαθμίζονται.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Νέα συσκευασία ελαιολάδου από το Συνεταιρισμό Αντισσας

Συνεχίζει την τυποποίηση του έξτρα παρθένου ελαιολάδου των μελών του
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Νέα αλλαγή στα δρομολόγια του Blue Star Chios

Δείτε εδώ πως διαμορφώνονται οι ώρες άφιξης και αναχώρησης στα λιμάνια του Βορείου Αιγαίου
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 14 Φεβρουαρίου

Θα καταβληθούν 72,73 εκατ. ευρώ σε 62.425 δικαιούχους
ΑΓΡΟΤΕΣ

Αύξηση ασφαλίστρων εισφορών για τους αγρότες

Η Νέα Αριστερά καταγγέλλει τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για τον ΕΛΓΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Από το κακό στο χειρότερο οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις Λήμνου και Αη Στράτη

Ακόμη δεν έχει βρεθεί πλοίο για την σύνδεση των δύο νησιών με το Λαύριο κατά την καλοκαιρινή περίοδο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Διεκδικεί σύνδεση με Καβάλα η Δημοτική Αρχή του Αη Στράτη

Ανακοίνωση του Δήμου Αγίου Ευστρατίου για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Λαύριο
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Λύση μπάλωμα για την άγονη γραμμή της Λήμνου και του Αη Στράτη

Το «Αικατερίνη Π» και το «Αδαμάντιος Κοραής» προορίζονται να καλύψουν την σύνδεση με το Λαύριο. Με προέκταση του δρομολογίου προς Σαμοθράκη και Αλεξανδρούπολη
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Εφιάλτης χωρίς τέλος η επιζωοτία της ευλογιάς των προβάτων

Ανακοινώθηκαν 14 κρούσματα σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη από 3 ως 20 Ιανουαρίου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Ξανά πρόεδρος του ΣΕΕΝ ο Διονύσης Θεοδωράτος

Τριετής η θητεία του νέου Δ.Σ. του συνδικαλιστικού οργάνου των πλοιοκτητών της επιβατηγού ναυτιλίας
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ακτοπλοϊκές καραμπόλες στο Αιγαίο

Οι ετήσιες ακινησίες πλοίων και τα έκτακτα δρομολόγια προς την Σαντορίνη φέρνουν τα πάνω κάτω στα δρομολόγια των πλοίων
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Κλιματική αλλαγή και επιπτώσεις στη συγκομιδή της ελιάς στη Λέσβο

Επιστημονική προσέγγιση των χαμηλών αποδόσεων του καρπού σε λάδι την τρέχουσα ελαιοκομική περίοδο από την Επιστημονική Εταιρία Εγκυκλοπαιδιστών Ελαιοκομίας (4Ε)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Πουλήθηκαν τα δάνεια της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου Λήμνου;

Καμία ενημέρωση για την πορεία εκκαθάρισης της Τράπεζας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ