«Ανταποκριθήκαμε στις ανάγκες των ταξιδιωτών»
Ανακοίνωση του Συλλόγου «Θεοφάνης Σιγριανής» με αφορμή το ρεπορτάζ του «Ν» για τις αφίξεις- αναχωρήσεις στο δρομολόγιο Πειραιά –Σιγρίου
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 13/9/2019
Ανακοίνωση-απάντηση σχετικά με τις δηλώσεις του τουριστικού πράκτορα Ηλία Πίκουλου σε ρεπορτάζ του «Ν» για τις αφίξεις-αναχωρήσεις στο Σίγρι απέστειλε σήμερα Παρασκευή αργά το απόγευμα ο Σύλλογος «Θεοφάνης Σιγριανής».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου έχει ως εξής: «Με μεγάλη μας λύπη διαβάσαμε τις δηλώσεις του ταξιδιωτικού και τουριστικού πράκτορα κ. Ηλία Πίκουλου σχετικά με την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών του καλοκαιρινού δρομολογίου Πειραιάς - Σίγρι και αντίστροφα, από τις επιχειρήσεις του χωριού μας.
Προς αποφυγήν δημιουργίας ψευδών εντυπώσεων που θα αμαύρωναν την εικόνα του Σιγρίου και θα απαξίωναν την προσπάθεια των επαγγελματιών αλλά και την καλή θέληση των κατοίκων του χωριού, θα θέλαμε να γνωστοποιήσουμε ότι καθ'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού στο Σίγρι λειτουργούν δύο μίνι μάρκετ, τέσσερα εστιατόρια, πέντε καφετέριες κι ένα ψητοπωλείο, των οποίων οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να εξυπηρετήσουν τους ταξιδιώτες τις μέρες του δρομολογίου.
Το Σίγρι λοιπόν, παρότι μικρός και γραφικός τουριστικός προορισμός, θεωρούμε οτι ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά στις ανάγκες και τις προσδοκίες των ταξιδιωτών και των επισκεπτών του, τους οποίους ευχαριστούμε και ελπίζουμε στη στήριξή τους ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία της γραμμής που τόσο θα βοηθήσει το δυτικό κομμάτι του νησιού».