«Νοιάζονται και δρουν»
Το 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης, συνεχίζει να γίνεται χώρος καλλιτεχνικής δημιουργίας για τους μαθητές του
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 7/6/2019

Τα παιδιά του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης στην προσπάθεια τους να αναδείξουν το σχολείο τους, να το κάνουν πιο ευχάριστο και θελκτικό τις τόσες ώρες που ζουν μέσα σε αυτό, κάλεσαν τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες του 1ου ΕΠΑΛ Μυτιλήνης σε μια δημιουργική συνεργασία και με το ΕΕΕΚ Μυτιλήνης.
Στα πλαίσια του προγράμματος «Νοιάζομαι και δρω», που υλοποιεί το σχολείο, εκφράζοντας έμπρακτα τον εθελοντισμό και την αλληλεγγύη αλλά και την ανάγκη για ένα πιο όμορφο περιβάλλον στο χώρο εκπαίδευσης τους, συνέχισαν την προσπάθεια να γεμίσουν τους τοίχους του σχολειού τους με ζωγραφιές. Δράση που ξεκίνησε το 2013 στα πλαίσια του προγράμματος Comenius, ζωγραφίζοντας όλους τους χώρους του σχολείου.
Έτσι το 5ο Γυμνάσιο, εκτός από την ουσιαστική μόρφωση που προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες του, με αγάπη και προσέγγιση στο χαρακτήρα και το «εγώ» κάθε παιδιού, δίνει την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις γνώσεις που παίρνουν στο μάθημα των καλλιτεχνικών, με αρωγό την καθηγήτριά τους, ζωγράφο Μαρία Γιαννίκου. Δημιουργώντας ένα ευχάριστο περιβάλλον και για τους νέους συμμαθητές τους, που θα έλθουν από τα δημοτικά Σχολεία της πόλης, κατά τη νέα σχολική χρονιά.
Και επίσκεψη στην «Κυψέλη»
Οι δράσεις ευαισθητοποίησης και εθελοντισμού όμως δε σταματούν εδώ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Μικτό Κέντρο Διημέρευσης-Ημερήσιας Φροντίδας για Α.με.Α. η «Κυψέλη», στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος.
Εκεί απασχόλησαν με δημιουργικές εργασίες, που οι ίδιοι είχαν ετοιμάσει στον ελεύθερο χρόνο τους, τα παιδιά της Κυψέλης. Παραμύθια και ιστορίες από την καθημερινή ζωή, ζωγραφική, μουσική, τραγούδι ήταν μόνο μερικές από αυτές.
Τους μαθητές του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης συνόδευσαν οι καθηγήτριες Ειδικής Αγωγής του σχολείου, μετά από αίτημα των ίδιων των παιδιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη δράση υλοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά.