Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2025, μέσω του αεροδρομίου Οδυσσέας Ελύτης διακινήθηκαν 485.215 επιβάτες, έναντι 469.165 την προηγούμενη χρονιά, σημειώνοντας αύξηση 3,4% σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Fraport Greece. Η μικρή αυτή αύξηση οφείλεται κυρίως στις πτήσεις εσωτερικού που κατέγραψαν αύξηση 4,7% ενώ στις διεθνείς πτήσεις η αύξηση ήταν μόλις 1,3%.
Ωστόσο η αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι πολύ μικρότερη της αύξησης των πτήσεων (6,8%) που δέχθηκε το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης την προαναφερόμενη περίοδο. Μάλιστα στις πτήσεις εσωτερικού η αύξηση των πτήσεων ήταν 8,2% και στις διεθνείς πτήσεις 1,3%.
Η κίνηση στις εσωτερικές πτήσεις παρουσίασε σημαντική αύξηση 4,7%, καθώς το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2025 ταξίδεψαν 311.302 επιβάτες, έναντι 297.422 το 2024. Η μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδος καταγράφηκε τον Απρίλιο (+17,6%) και τον Ιούνιο (+9,9%). Δεν ξεχνάμε πως η αύξηση της επιβατικής κίνησης στις πτήσεις εσωτερικού ήρθε σε μια περίοδο που καταγράφηκε μεγάλη αύξηση στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων στις πτήσεις εσωτερικού όπως έχει αποκαλύψει το «Ν» παρουσιάζοντας τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.
Μεγάλο πλεονέκτημα για το αεροδρόμιο της πόλης αλλά και για τις αεροπορικές εταιρείες που εξυπηρετούν τις συνδέσεις με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη είναι πως δεν υπάρχει ουσιαστικό ανταγωνισμός με τα πλοία της ακτοπλοΐας. Καθώς το υψηλό κόστος των εισιτηρίων και η μεγάλη διάρκεια του ταξιδιού κάνει τα αεροπορικά ταξίδια ιδιαίτερα ελκυστικά για τους κατοίκους της Λέσβου.
Η διεθνής επιβατική κίνηση παρέμεινε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, σημειώνοντας μικρή αύξηση 1,3%. Από τον Ιανουάριο έως και τον Σεπτέμβριο του 2025 διακινήθηκαν 173.913 επιβάτες, έναντι 171.743 το 2024. Η υψηλότερη άνοδος καταγράφηκε τον Αύγουστο (+11,6%), μήνα αιχμής για τον τουρισμό της Λέσβου, ενώ η μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε τον Μάιο (-18,3%).
Η συνολική εικόνα για το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 είναι θετική. Όμως είναι φανερό πως παραμένει ένα μικρό περιφερειακό αεροδρόμιο που στηρίζεται κυρίως στην επιβατική κίνηση των πτήσεων εσωτερικού. Απέχει πολύ από τα μεγάλα αεροδρόμιο της χώρας όπως και από τα αεροδρόμια των αναπτυγμένων τουριστικά περιοχών της χώρας (βλέπε Ηράκλειο, Ρόδος, Χανία κλπ).