× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Επαναλειτουργία νηπιαγωγείων, δημοτικών και σχολείων Ειδικής Αγωγής

Aπό τη Δευτέρα 1 Ιουνίου

Δημοσίευση 25/5/2020

Επαναλειτουργία νηπιαγωγείων, δημοτικών και σχολείων Ειδικής Αγωγής

Για «ένα ακόμα βήμα» προς την νέα κανονικότητα έκανε λόγο η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, ανακοινώνοντας το άνοιγμα και των υπόλοιπων δομών της Εκπαίδευσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σχεδόν 3 μήνες τώρα εργαζόμαστε συλλογικά, Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα, για να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στα νέα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης», σημείωσε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η υπουργός στην εφαρμογή της εκ αποστάσεως εκπαίδευσης, τη δημιουργία νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και στην «ταχύτατη προσαρμογή όλων» στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής.

«Δεν μπορεί να υπάρχει κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία», επεσήμανε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, ανακοινώνοντας το άνοιγμα και των υπόλοιπων δομών της Εκπαίδευσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς πάρθηκε η απόφαση

Η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε αναλυτικά στους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στο να παρθεί η τελική απόφαση για το άνοιγμα των νηπιαγωγείων, των δημοτικών και των σχολείων Ειδικής Αγωγής.

Κυριότερος παράγοντας ήταν -όπως τόνισε- η ομόφωνη εισήγηση της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες για επαναλειτουργία των εν λόγω σχολικών δομών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η εισήγηση αυτή ασφαλώς συνδέεται με τη σταθερά καθοδική πορεία της επιδημίας, με το ότι τα παιδιά κολλάνε και μεταδίδουν τον ιό πιο δύσκολα, το ότι τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι επιδημιολογικά η ασφαλέστερη περίοδος να ανοίξουν τα σχολεία, σημείωσε η υπουργός.

Δεν παρέλειψε, δε, να ευχαριστήσει τους ειδικούς αναφέροντας ότι «από την αρχή αυτής της υγειονομικής κρίσης, έχουμε το προνόμιο να μας καθοδηγεί μία εξαίρετη ομάδα ειδικών, τις συστάσεις της οποίας ακολουθούμε με πολύ καλά, διεθνώς αναγνωρισμένα, αποτελέσματα».

Επιπλέον παράγοντας που συνετέλεσε στο άνοιγμα των σχολείων, ήταν ότι η συνολική αποκλιμάκωση των μέτρων έχει εξελιχθεί πολύ θετικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η προηγούμενη εμπειρία από το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων είναι πολύ ενθαρρυντική», τόνισε η υπουργός και πρόσθεσε ότι τα μέτρα προστασίας και πρόληψης «τηρούνται υποδειγματικά από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας» και ότι «όλα έχουν κυλήσει εξαιρετικά ομαλά».

Τρίτος παράγοντας, ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί η επιστροφή όλων των μαθητών στο φυσικό τους χώρο, ο οποίος είναι το σχολείο.

«Η μακρόχρονη απουσία από το σχολείο εμποδίζει τη μαθησιακή τους πορεία, την πνευματική, κοινωνική, ψυχική τους εξέλιξη. Οι μαθητές πρωτοβάθμιας βρίσκονται ήδη σχεδόν τρεις μήνες εκτός σχολείου, και θα βρίσκονταν συνολικά έξι μήνες αν τα σχολεία δεν άνοιγαν τώρα. Δεν μπορεί να υπάρχει κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία», τόνισε.

Τέταρτον, η κ. Κεραμέως τόνισε ότι τα παιδιά είναι πιο ασφαλή στο σχολείο, όπου τηρούν κανόνες και ακολουθούν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης, πάρα έξω στις γειτονιές και στις πλατείες χωρίς κανόνες. «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σχολείο για να προσαρμοστούν και να συνηθίσουν τα παιδιά στη νέα πραγματικότητα. Για να μάθουν να προσέχουν περισσότερο σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους», ανέφερε.

Πέμπτον, τα ανοιχτά σχολεία μειώνουν τις κοινωνικές ανισότητες και ενισχύουν τα παιδιά που προέρχονται από πιο ευάλωτα οικογενειακά περιβάλλοντα. «Μαθητές που δεν έχουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μαθητές που βιώνουν ένταση στο οικογενειακό τους περιβάλλον, μαθητές των μικρότερων κυρίως τάξεων που δεν έχουν οικογενειακή καθοδήγηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση», επεσήμανε η υπουργός Παιδείας.

Τέλος, αναφορικά με τα ειδικά σχολεία, η κ. Κεραμέως ανέφερε: «Οι μαθητές που φοιτούν στα σχολεία αυτά έχουν ιδιαίτερη ανάγκη να βρεθούν εκ νέου στο περιβάλλον του σχολείου τους, με τους εκπαιδευτικούς τους και τους συμμαθητές τους. Και το έχουν ανάγκη προφανώς για τη μαθησιακή τους εξέλιξη αλλά και για την ψυχο-συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη».

[ΠΗΓΗ]
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ενας νεκρός και αγνοούμενοι σε ναυάγιο στη Σάμο

Βυθίστηκε λέμβος το πρωί της Κυριακής, δυτικά του Καρλοβασίου
ΘΕΑΤΡΟ

Χάρη στη «Φλόγα» αγαπήσαμε κι άλλο τη ζωή

Είδαμε τη θεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία Αντουέλ Νάκε, για καλό σκοπό, στο καφενείο «Πι»
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΥΓΕΙΑ

Kαι οι Προοδευτικές Γυναίκες στην υποδοχή Γεωργιάδη

Καλούν σε συμπόρευση με το Εργατικό Κέντρο, την Ενωση Γιατρών ΕΣΥ και τα σωματεία την Τρίτη 30 Απριλίου
ΥΓΕΙΑ

Στάση εργασίας για την επίσκεψη Γεωργιάδη

Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Μυτιλήνης
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Τραγικός θάνατος για πρόσφυγα‑ πεζό που παρασύρθηκε σε τροχαίο στην Παναγιούδα

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα προς την Κυριακή σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα με αγροτικό, τρεις επιβαίνοντες και δύο πεζούς
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Κάλεσμα σε κινητοποίηση από την Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών

Την Τρίτη 30 Απριλίου, στις 11:00 το πρωί στο κτίριο του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Επίσκεψη μαθητών του 2ου Γυμνασίου Μυτιλήνης στη νότια Πελοπόννησο

Στο πλαίσιο περιβαλλοντικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται στο σχολείο
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Αγωνιστική υποδοχή του Αδωνι Γεωργιάδη από συνταξιούχους

Ανακοίνωση της Ενωτικής Κίνησης Συνταξιούχων του Δημοσίου
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Στην απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς ο Σύλλογος Προοδευτικών Γυναικών Μυτιλήνης

«Διεκδικούμε ό,τι είναι σύγχρονο και αναγκαίο για τη ζωή μας και για το μέλλον των παιδιών μας» τονίζει σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος
ΔΡΑΣΕΙΣ

Ψηφιακό ευ ζην στη μεταουμανιστική εποχή: μια κριτική προσέγγιση

Eρευνητικό πρόγραμμα από το Εργαστήριο Πολιτισμικών Πληροφορικών Συστημάτων του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Πανελλαδική απεργία δημοσίων υπαλλήλων

Τετάρτη 1 Μάη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Επιτυχία για τους μαθητές του 1ου Προτύπου Γυμνασίου Μυτιλήνης

Κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις στο διαγωνισμό ACSTAC 2024 του κολεγίου Ανατόλια