× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make‑A‑Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες

Δημοσίευση 31/10/2024

Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make‑A‑Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες
' χρόνος ανάγνωσης

Με αφορμή την 25η επέτειο της, η εταιρεία ενισχύει την κοινωνική της προσφορά υποστηρίζοντας την εκπλήρωση 25 παιδικών ευχών γεμίζοντας την καθημερινότητά τους με δύναμη και φως.

Σε μια συγκινητική πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με τη στήριξη του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η συνεργασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα την εκπλήρωση 25 ευχών παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια, αποτελώντας μια μεγάλη ετήσια εταιρική χορηγία στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία στήριξε εξολοκλήρου το ταξίδι των ευχών, καλύπτοντας όλο το κόστος για την κάθε ευχή. Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να ενισχύσει τον σκοπό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) να φωτίσει την καθημερινότητα των παιδιών και να τους δώσει τη δύναμη να πιστέψουν και πάλι ότι όλα μπορούν να συμβούν. Μέσα από την εκπλήρωση της ευχής τους, κάθε παιδί είχε την ευκαιρία να ζήσει μία ευεργετική εμπειρία που παραμέρισε τον φόβο και ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση, προσφέροντας χαρά και ελπίδα.

Ανάμεσα στις ευχές που εκπληρώθηκαν, ξεχωρίζουν συγκινητικές ιστορίες παιδιών που απέκτησαν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια αλλά και μοναδικές εμπειρίες ζωής, όπως ταξίδια στη Disneyland και το UEFA Champions League. Η Lidl Ελλάς, με αυτήν τη σπουδαία πρωτοβουλία, κατάφερε να προσφέρει σε αυτά τα παιδιά στιγμές χαράς και αισιοδοξίας, δημιουργώντας αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στις καρδιές τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκπλήρωση των ευχών πραγματοποιήθηκε και με τη συμβολή εθελοντών του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συνεισφέροντας ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτουν, την εμπειρία τους, τις ικανότητές τους και τις υπηρεσίες που μπορεί ο καθένας τους να προσφέρει.

«Η συνεργασία μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) αποτελεί έναν από τους πιο συγκινητικούς σταθμούς στην πορεία μας. Τα 25 χρόνια παρουσίας μας στην ελληνική κοινωνία, τα γιορτάζουμε με πράξεις αγάπης και προσφοράς, δίνοντας χαρά σε παιδιά που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Για εμάς, η κοινωνική ευθύνη είναι πυλώνας της φιλοσοφίας μας και δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο να τιμήσουμε αυτήν την επέτειο από το να στηρίξουμε το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Μέσα από αυτή τη συνεργασία, νιώθουμε πιο δυνατοί και πιο αποφασισμένοι να συνεχίσουμε το έργο μας, πάντα με στόχο την κοινωνική προσφορά και τη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς.

«25 χρόνια παρουσίας και δραστηριοποίησης στην Ελλάδα και υιοθεσία 25 ευχών στο πλαίσιο μίας εκ των μεγαλύτερων ετήσιων εταιρικών χορηγιών! Και πέρα από αυτά, οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς αγκάλιασαν το έργο και τους ανθρώπους του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δείχνοντας τη διάθεση να έρθουν πιο κοντά στις ευχές μας και στον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται και εκπληρώνονται. Αυτό που μας συγκίνησε περισσότερο είναι η εμπιστοσύνη που έδειξαν στον Οργανισμό μας από την πρώτη στιγμή και η διάθεση να μάθουν όσο γίνεται περισσότερο. Μακάρι να είχαμε περισσότερες τέτοιες συνεργασίες ώστε να ανταποκριθούμε στον αυξανόμενο όγκο αιτημάτων που δεχόμαστε. Σήμερα, στην Ελλάδα, 17.300 παιδιά παλεύουν μία ασθένεια απειλητική για τη ζωή τους. Μόνο με ανθρώπους σαν τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς και κάποιων ακόμη εταιρειών που μας αγαπούν μπορούμε να το πετύχουμε. It takes LIDL to Make-A-Wish!», δήλωσε η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του οργανισμού Make-A-Wish Ελλάδος

Η Lidl Ελλάς, μέσω αυτής της ενέργειας, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή της στην κοινωνική προσφορά και τη στήριξη ευπαθών ομάδων, επιβεβαιώνοντας το όραμά της για έναν καλύτερο κόσμο. Η εταιρεία, με την ολοκλήρωση αυτής της συνεργασίας, κοιτάζει το μέλλον με αισιοδοξία, έτοιμη να συνεχίσει να στηρίζει την κοινωνία και να κάνει τη διαφορά στις ζωές όσων το έχουν ανάγκη.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ

Αντίστροφη μέτρηση για τις φορολογικές δηλώσεις

Οι επαγγελματίες πιέζουν εδώ και μέρες για ολιγοήμερη παράταση της προθεσμίας έως τις 31 Ιουλίου
ΓΕΥΣΗ

Αρώματα της Λήμνου μέσα από την Aegean Organics

Η βιολογική κληρονομιά των βοτάνων από τη γη του Αιγαίου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Το κάστρο της Μύρινας, ένα διαχρονικό φρούριο στην καρδιά της Λήμνου

Αφηγείται την ιστορία του νησιού από την αρχαιότητα μέχρι την Οθωμανική περίοδο- Αποστολή του «Ν» στη Λήμνο
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Η παραγωγή του τραχανά στη Λέσβο όπως παλιά

Η οικογένεια Καμπέρου στην Αρχαία Άντισσα παράγει τον δικό της τραχανά κάθε χρόνο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Η ακρίβεια είναι πιο έντονη στα νησιά

Σε ορισμένες περιπτώσεις τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ πωλούνται ως και 100% ακριβότερα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ακτινογραφία των καλλιεργειών κηπευτικών του Βορείου Αιγαίου

Απαραίτητο βήμα για την επιβίωση η συνεργατική οργάνωση της παραγωγής και της εμπορίας των προϊόντων
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Πληρώνουν 69,4 εκατ. ευρώ ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

Σε 64.198 δικαιούχους θα καταβληθούν επιδόματα, βοηθήματα και συντάξεις ως 18 Ιουλίου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Χιώτες κτηνοτρόφοι δεν θα λάβουν αποζημίωση για τα καμένα βοσκοτόπια γιατί... είναι δηλωμένα αλλού

Oι εκτάσεις φαίνεται να είναι δηλωμένες από κτηνοτρόφους της Κρήτης και της Λήμνου!
ΓΕΥΣΗ

Ούζο ΣΑΜΑΡΑ: Ταξίδι αναλλοίωτο στον χρόνο!

Μπορεί τα πρόσωπα να άλλαξαν η αγάπη όμως για το ούζο παραμένει αναλλοίωτη στον χρόνο
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Οριακή αύξηση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης

Πτωτική πορεία ακολουθεί η επιβατική κίνηση στις διεθνείς πτήσεις του «Οδυσσέας Ελύτης»
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή της Λέσβου στην Γαλλία

Γάλλοι δημοσιογράφοι ξεναγήθηκαν στο νησί που ο ΕΟΤ προωθεί ως εναλλακτικό - γαστρονομικό προορισμό τουρισμού
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μυτιλήνη: Αθέμιτες πρακτικές καταγγέλλουν οι επαγγελματίες του τουρισμού

Οι τουριστικοί πράκτορες και ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί Μυτιλήνης, σε σύσκεψη στην οποία συμμετείχε η Γενική Γραμματέας Τουρισμού Βασιλική Κουτσούκου, τόνισαν ότι πέντε άτομα στο λιμάνι της Μυτιλήνης ποδηγετούν τους Τούρκους τουρίστες
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ