× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make‑A‑Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες

Δημοσίευση 31/10/2024

Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make‑A‑Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες
' χρόνος ανάγνωσης

Με αφορμή την 25η επέτειο της, η εταιρεία ενισχύει την κοινωνική της προσφορά υποστηρίζοντας την εκπλήρωση 25 παιδικών ευχών γεμίζοντας την καθημερινότητά τους με δύναμη και φως.

Σε μια συγκινητική πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με τη στήριξη του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η συνεργασία αυτή είχε ως αποτέλεσμα την εκπλήρωση 25 ευχών παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια, αποτελώντας μια μεγάλη ετήσια εταιρική χορηγία στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία στήριξε εξολοκλήρου το ταξίδι των ευχών, καλύπτοντας όλο το κόστος για την κάθε ευχή. Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να ενισχύσει τον σκοπό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) να φωτίσει την καθημερινότητα των παιδιών και να τους δώσει τη δύναμη να πιστέψουν και πάλι ότι όλα μπορούν να συμβούν. Μέσα από την εκπλήρωση της ευχής τους, κάθε παιδί είχε την ευκαιρία να ζήσει μία ευεργετική εμπειρία που παραμέρισε τον φόβο και ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση, προσφέροντας χαρά και ελπίδα.

Ανάμεσα στις ευχές που εκπληρώθηκαν, ξεχωρίζουν συγκινητικές ιστορίες παιδιών που απέκτησαν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια αλλά και μοναδικές εμπειρίες ζωής, όπως ταξίδια στη Disneyland και το UEFA Champions League. Η Lidl Ελλάς, με αυτήν τη σπουδαία πρωτοβουλία, κατάφερε να προσφέρει σε αυτά τα παιδιά στιγμές χαράς και αισιοδοξίας, δημιουργώντας αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στις καρδιές τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκπλήρωση των ευχών πραγματοποιήθηκε και με τη συμβολή εθελοντών του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συνεισφέροντας ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτουν, την εμπειρία τους, τις ικανότητές τους και τις υπηρεσίες που μπορεί ο καθένας τους να προσφέρει.

«Η συνεργασία μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) αποτελεί έναν από τους πιο συγκινητικούς σταθμούς στην πορεία μας. Τα 25 χρόνια παρουσίας μας στην ελληνική κοινωνία, τα γιορτάζουμε με πράξεις αγάπης και προσφοράς, δίνοντας χαρά σε παιδιά που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Για εμάς, η κοινωνική ευθύνη είναι πυλώνας της φιλοσοφίας μας και δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο να τιμήσουμε αυτήν την επέτειο από το να στηρίξουμε το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Μέσα από αυτή τη συνεργασία, νιώθουμε πιο δυνατοί και πιο αποφασισμένοι να συνεχίσουμε το έργο μας, πάντα με στόχο την κοινωνική προσφορά και τη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς.

«25 χρόνια παρουσίας και δραστηριοποίησης στην Ελλάδα και υιοθεσία 25 ευχών στο πλαίσιο μίας εκ των μεγαλύτερων ετήσιων εταιρικών χορηγιών! Και πέρα από αυτά, οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς αγκάλιασαν το έργο και τους ανθρώπους του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δείχνοντας τη διάθεση να έρθουν πιο κοντά στις ευχές μας και στον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται και εκπληρώνονται. Αυτό που μας συγκίνησε περισσότερο είναι η εμπιστοσύνη που έδειξαν στον Οργανισμό μας από την πρώτη στιγμή και η διάθεση να μάθουν όσο γίνεται περισσότερο. Μακάρι να είχαμε περισσότερες τέτοιες συνεργασίες ώστε να ανταποκριθούμε στον αυξανόμενο όγκο αιτημάτων που δεχόμαστε. Σήμερα, στην Ελλάδα, 17.300 παιδιά παλεύουν μία ασθένεια απειλητική για τη ζωή τους. Μόνο με ανθρώπους σαν τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς και κάποιων ακόμη εταιρειών που μας αγαπούν μπορούμε να το πετύχουμε. It takes LIDL to Make-A-Wish!», δήλωσε η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του οργανισμού Make-A-Wish Ελλάδος

Η Lidl Ελλάς, μέσω αυτής της ενέργειας, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή της στην κοινωνική προσφορά και τη στήριξη ευπαθών ομάδων, επιβεβαιώνοντας το όραμά της για έναν καλύτερο κόσμο. Η εταιρεία, με την ολοκλήρωση αυτής της συνεργασίας, κοιτάζει το μέλλον με αισιοδοξία, έτοιμη να συνεχίσει να στηρίζει την κοινωνία και να κάνει τη διαφορά στις ζωές όσων το έχουν ανάγκη.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Λήξη του 9ου Φεστιβάλ Αμπελουργίας Ανεμώτιας

Η Ανεμώτια έγινε τόπος συνάντησης, συμπερίληψης και δημιουργικότητας, με δράσεις που ένωσαν αμπελουργούς, επιστήμονες, καλλιτέχνες, τεχνίτες, εθελοντές και επισκέπτες της Λέσβου και πέρα από αυτή
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εξωφρενική αισχροκέρδεια στα τρόφιμα

Τρελές αυξήσεις στις τιμές του μοσχαρίσιου κρέατος αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συνεργασία για προστασία των ψαράδων και του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Αισιόδοξα μηνύματα από την συνάντηση στην Πέτρα με στόχο την δημιουργία θαλάσσιου πάρκου
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΕΥΣΗ

Από τα αμπέλια έως τα τυριά και την απαράμιλλη γαστρονομία της Λήμνου

Πηγή γεύσης και παράδοσης του Αιγαίου- ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ «Ν» ΣΤΗ ΛΗΜΝΟ
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Την Παρασκευή 29 Αυγούστου κλείνει το ΟΣΔΕ

Περίπου 100.000 αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης δεν έχουν οριστικοποιηθεί σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Παιχνίδια τις Κομισιόν τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες

Νέα παρέμβαση της Επιστημονική Εταιρεία Εγκυκλοπαιδιστών Ελαιοκομίας να μην ληφθούν αποφάσεις για το ελαιόλαδο και το πυρηνέλαιο χωρίς πλήρη επιστημονική τεκμηρίωση
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση για την αναγέννηση των Ιαματικών Λουτρών Θερμής

Σε εξέλιξη οι εργασίες εκσυγχρονισμού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ – Στόχος να υποδεχθούν ξανά επισκέπτες το καλοκαίρι του 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Η κυβέρνηση επανεξετάζει τα μέτρα κατά της φοροδιαφυγής

Γιατί οι πολίτες προτιμούν ακόμη τα μετρητά παρά τις εκπτώσεις φόρου στις ψηφιακές συναλλαγές
ΕΛΛΑΔΑ

Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως 29 Αυγούστου

Θα καταβληθούν 2,44 δισεκατομμύρια ευρώ σε 4.322.897 δικαιούχους
ΕΛΛΑΔΑ

Ζώα στα χαρτιά, επιδοτήσεις στην τσέπη

Οι «μεγαλοκτηνοτρόφοι» επικαλούνται μέχρι και τους λύκους για να δικαιολογήσουν τις απάτες