× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Περίεργη επαναπροκήρυξη

Ούτε η Hellenic Seaways δεν ενδιαφέρεται για τις προσεγγίσεις του Νήσος Σάμος σε Ψαρά και Οινούσσες

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Δημοσίευση 15/7/2024

Περίεργη επαναπροκήρυξη

Στα πολλά τραγικά και συνάμα ευτράπελα που είχε ο διαγωνισμός για τις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 2023 – 2024 προστέθηκε η απουσία ενδιαφέροντος για ορισμένες γραμμές, με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να βγει άγονος ως προς αυτές. Πρόκειται για «μικρές» γραμμές. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον πως σε αυτές περιλαμβάνονται οι προσεγγίσεις σε Ψαρά και Οινούσσες των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη (βλέπε Νήσος Σάμος). Η επιδότηση που δίνουν αυτές οι προσεγγίσεις είναι περίπου 20.000 ευρώ (ανά έτος) η κάθε μια. Δηλαδή ανάξια αναφοράς για ακτοπλοϊκούς ομίλους του μεγέθους της Group Attica.

Αποτέλεσμα αυτών των προσεγγίσεων είναι να αυξάνεται ο χρόνος του ταξιδιού, για όσους έχουν προορισμό την Μυτιλήνη, στις 14 ώρες. Επίσης είναι πάντα υπαρκτός ο κίνδυνος πλοία με μήκος σχεδόν 200 μέτρα (βλέπε Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος) να κινδυνεύουν να υποστούν ζημιές κατά την πρόσδεση στα λιμάνια των Ψαρών και των Οινουσσών.

Οι επιβάτες που έχουν προορισμό την Μυτιλήνη δυσανασχετούν για τις συγκεκριμένες προσεγγίσεις και διαμαρτύρονται. Αδιαφορώντας για όλα τα παραπάνω το υπουργείο Ναυτιλίας, με απόφαση που πήρε στις 12 Ιουλίου προχώρησε στην επαναπροκήρυξη των γραμμών,  Ψαρά – Χίος και Οινούσσες – Χίος, μαζί με άλλες τοπικές γραμμές που αφορούν νησιά του Νοτίου Αιγαίου (π.χ. Νίσυρος – Κω και Νίσυρος – Καρδάμαινα).

Είναι εξαιρετικά περίεργη η επιμονή του υπουργείου Ναυτιλίας να κάνει δύσκολη την ζωή των επιβατών της Λέσβου και της Χίου. Η εξυπηρέτηση των επιβατών των Ψαρών και των Οινουσσών θα ήταν ικανοποιητική, αν φρόντιζε το υπουργείο Ναυτιλίας, στις προσεγγίσεις του Νήσος Σάμος στη Χίο να υπάρχει άμεση ανταπόκριση από και προς Ψαρά και Οινούσσες.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Το οχηματαγωγό «Καπετάν Χρήστος» στο Βόρειο Αιγαίο

Επιστροφή σε γνώριμα νερά για ένα πλοίο, ακούραστο εργάτη της ακτοπλοΐας, που καλύπτει τις ανάγκες των νησιών στην μεταφορά οχημάτων και εμπορευμάτων.
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητούνται τεχνικοί

Από την εταιρεία ΑΦΟΙ ΠΟΥΛΑΚΗ ΟΕ
ΑΓΟΡΑ

Foodtrust στη Μυτιλήνη: Ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ασφάλεια τροφίμων

Ειδικεύεται επίσης στην υγεία και ασφάλεια στην εργασία, την περιβαλλοντική διαχείριση και την ανάπτυξη επιχειρήσεων
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Νέο ακτοπλοϊκό καψόνι για τους Λημνιούς

Στις 3.50 το πρωί θα φθάνει το Αικατερίνη Π. στη Λήμνο και στις 5.30 το πρωί στο Λαύριο.
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τα επιβατικά πλοία του Βορείου Αιγαίου για την σεζόν 2025 ‑ 2026

Χωρίς εκπλήξεις οι ελεύθερες δρομολογήσεις πλοίων για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Δύο οχηματαγωγά πλοία για το Βόρειο Αιγαίο

Αυτά είναι τα πλοία που δηλώθηκαν ότι θα εκτελούν δρομολόγια την περίοδο 2025 – 2026
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού της Μυτιλήνης στην έκθεση της Κωνσταντινούπολης

Ο Νίκος Γιαννάκας συμμετείχε στην έκθεση του Επιμελητηρίου Λέσβου καθώς και στην ημερίδα που έγινε στο πλαίσιο της δραστηριότητας
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αποστολή του Επιμελητηρίου Λέσβου στην έκθεση της Κωνσταντινούπολης

Συμμετείχαν ο Πρόεδρος Ευάγγελος Μυρσινιάς και ο Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων Δήμος Καραμπεάζης, οι οποίοι εκπροσώπησαν δυναμικά τον επιχειρηματικό κόσμο των νησιών μας
ΑΓΟΡΑ

Κλειστά τα καταστήματα στη Μυτιλήνη στις 17 Φεβρουαρίου

Ο Εμπορικός Σύλλογος τιμά τον Άγιο Θεόδωρο του Βυζαντίου
ΑΓΟΡΑ

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Υψηλή ποιότητα, μοναδική φρεσκάδα και πάντα χαμηλές τιμές!
ΕΛΛΑΔΑ

Το υπουργείο Ναυτιλίας στον αστερισμό της απόφασης του ΣτΕ

Νησιώτες και ακτοπλόοι περιμένουν να δουν πως θα χειριστεί το υπουργείο το ζήτημα των άγονων γραμμών. Δύσκολα θα αποφευχθεί η αύξηση των μισθωμάτων
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Θα ξεπεράσει τα 3 εκατ. τόνους η κατανάλωση ελαιολάδου

Επιβεβαιώνονται όσοι εκτιμούν πως για ακόμη μια χρονιά θα υπάρχουν ελάχιστες διαθέσιμες ποσότητες στο τέλος της ελαιοκομικής περιόδου
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ