× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η νέα τηλεοπτική ταινία της εταιρείας με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη παρουσιάζει τις πολύπλευρες δράσεις της Lidl Ελλάς στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο

Δημοσίευση 16/1/2024

Η Lidl Ελλάς κάνει πραγματικότητα το αύριο που φανταζόμαστε

Η Lidl Ελλάς φαντάζεται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους. Αλλά δεν μένει εκεί. Μέσα από πολύπλευρες δράσεις φροντίζει να βρίσκει τρόπους, ώστε να κάνει αυτό το καλύτερο αύριο πραγματικότητα, σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλοι φανταζόμαστε το αύριο με περισσότερο πράσινο και λιγότερο πλαστικό. Αλλά και με χαμόγελα που δεν σβήνουν ποτέ και παιδιά που παραμένουν παιδιά. Με βλέμματα ζεστασιάς και νέες ιδέες που οδηγούν σε νέες συνήθειες.

Αυτό το αύριο αποτυπώνεται στη νέα ταινία εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία βρίσκεται στον τηλεοπτικό αέρα από τις 15 Ιανουαρίου 2024. Πρωταγωνιστής ο σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και πολύτιμος πρεσβευτής της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης. Μέσα από την ταινία οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον πρωταγωνιστή να γράφει το επόμενό του σενάριο, για το αύριο που φαντάζεται. Κάνοντας ένα ταξίδι στις σκέψεις του Γιώργου Καπουτζίδη, μεταφερόμαστε νοερά σε διαφορετικά μέρη που τον οδηγούν και τον εμπνέουν με κοινό παρονομαστή την παρουσία της Lidl.

Με τη νέα της ταινία η Lidl Ελλάς συνοψίζει τις σημαντικότερες δράσεις της για το κοινό καλό, τις οποίες στηρίζει με συνέπεια και υπευθυνότητα: ενέργειες αναδάσωσης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης, δράσεις στήριξης σε κοινωφελείς οργανισμούς με χρηματικές και προϊοντικές δωρεές, χορηγίες σε προγράμματα ενάντια στη βία κατά των παιδιών και την ισορροπημένη διατροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lidl Ελλάς, εδώ και 24 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, αποδεικνύει στην πράξη πως το καλύτερο αύριο δεν χρειάζεται να είναι ένα ακόμα σενάριο, αλλά μία πραγματικότητα που μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ακόμα περισσότερο καλό.

Η ταινία απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δημιουργική ιδέα, οι άνθρωποι της Boo Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Βαρδής Μαρινάκης που οπτικοποίησε την ιστορία με τη δημιουργική του ματιά.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Το «πρασίνισμα» θα κάνει πιο ακριβές τις θαλάσσιες μεταφορές

Μείωση του ΑΕΠ των νησιών κατά 650 εκατ. ευρώ ως το 2031 βλέπει μελέτη που εκπόνησε το ΙΟΒΕ και έδωσε στην δημοσιότητα ο Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Όχι στην υποβάθμιση λέει η Λήμνος

Ομόφωνο ψήφισμα διαμαρτυρίας από το Δημοτικό Συμβούλιο του νησιού. Σειρά άκαρπων διαβουλεύσεων και παρεμβάσεων για το καυτό θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου και του Αη Στράτη με το Λαύριο
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ

Επιστροφή στα μετρητά για Σουηδούς και Νορβηγούς

Κυβερνητικές συστάσεις στους πολίτες να κρατούν ένα ποσό χρημάτων σε μετρητά για περιπτώσεις όπου δεν θα λειτουργούν τα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Χάθηκαν 2.787 θέσεις εργασίας στο Βόρειο Αιγαίο τον Σεπτέμβριο

Το τέλος της τουριστικής σεζόν μειώνει τις θέσεις εργασίας και δείχνει την μεγάλη εξάρτηση των νησιωτικών οικονομιών από την τουριστική κίνηση
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ θα καταβάλουν 67.788.737 ευρώ

Θα πληρωθούν από 4 έως 8 Νοεμβρίου σε περισσότερους από 79.000 δικαιούχους
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Seven Seas Navigator αποχαιρετά τη Μυτιλήνη στην τελευταία κρουαζιέρα της σεζόν

Με 460 επιβάτες, το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα αποχαιρετήσει τη Μυτιλήνη τη Δευτέρα στις 2:30 μ.μ. με επόμενο σταθμό την Κωνσταντινούπολη
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Η δημογραφία των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου

Το 2022, την χρονιά μετά την πανδημία, δημιουργήθηκαν στο Βόρειο Αιγαίο 1.161 επιχειρήσεις
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Μικρότερες αυξήσεις στον κατώτατο μισθό

Ο νέος αλγόριθμος είναι ένα τρικ για βραδύτερη αύξηση των μισθών
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σχεδόν 6.000 Τούρκοι τουρίστες στην Λέσβο τον Οκτώβριο

Αυξημένες πληρότητες στα τουριστικά καταλύματα της Μυτιλήνης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ο Μουτζούρης ομιλητής σε ημερίδα για τον τουρισμό

Κοινή γραμμή για τον τουρισμό διαμορφώνουν οι νησιωτικές περιφέρειες της χώρας
ΑΓΡΟΤΕΣ

23,4 εκατ. ευρώ για τους νέους αγρότες του Βορείου Αιγαίου

Η δημόσια δαπάνη για της πρόσκλησης ανέρχεται στα 410 εκατ. ευρώ για το σύνολο της χώρας. Δείτε εδώ την κατανομή των χρηματοδοτήσεων στις περιφέρειες της χώρας
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΟΡΑ

KALESMA. The Premium Liqueur Cherry

Απολαύστε τη μαγεία των παραδοσιακών γεύσεων με επιλεγμένα βύσσινα, αρώματα κανέλας και γαρίφαλου, σε ένα ξεχωριστό ποτό που συνδυάζει την παράδοση με το σύγχρονο στιλ—η ιδανική πρόταση για τις γιορτινές στιγμές και τη δημιουργία μοναδικών cocktails