× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Απάντηση 5ου Γυμνασίου στο Μουσικό

«Δεν προβλέπεται η συστέγαση διαφορετικών τύπων Γυμνασίου»

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/1/2020

Απάντηση 5ου Γυμνασίου στο Μουσικό
Τότε που οι μαθητές των δύο σχολείων κατέβαιναν μαζί στους δρόμους
' χρόνος ανάγνωσης

Σε κείμενο που υπογράφει η σχολική κοινότητα του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης για το κτηριακό, και τη συνύπαρξη με το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης, και εστάλη από την ηλεκτρονική διεύθυνση του 5ο Γυμνασίου Μυτιλήνης, δίνονται κάποιες απαντήσεις στα όσα έθιξαν στο «Ν» εκπρόσωποι του Μουσικού, αποκαλύπτοντας ότι ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η σίτιση για 130 μαθητές.

Ας σημειωθεί ότι το «Ν» έχει πολλάκις επικοινωνήσει με τον διευθυντή του 5ου Γυμνασίου, κ. Σουγλάνη ο οποίος ωστόσο δεν ήθελε να προβεί σε δηλώσεις. Τα παράπονά του εξέφρασε στο «Ν» και ο διευθυντής του Μουσικού, σημειώνοντας ότι ο διευθυντής του άλλου σχολείου δεν δέχεται καν να συζητήσουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα το 5ο Γυμνάσιο επισημαίνει:

«Η συνύπαρξή του 5ου Γυμνασίου με το Μουσικό σχολείο σ΄ ένα κτίριο που δεν έχει κατασκευαστεί για να φιλοξενεί μουσικά μαθήματα στους διαδρόμους και σε όμορες αίθουσες,  καθιστά την εκπαιδευτική  διαδικασία, για τους διδάσκοντες και τους μαθητές του 5ου Γυμνασίου, από δυσχερή έως αδύνατη καθ όλη την διάρκεια της ημέρας λόγω της όχλησης από τα μουσικά όργανα που ηχούν  σε όλο το κτήριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατάσταση επιβαρύνεται, όταν άτυπα και χωρίς άδεια από τους αρμοδίους,  ανοίχτηκαν παράθυρα στους διαδρόμους, γκρεμίστηκαν εσωτερικοί τοίχοι, προκειμένου οι αποθήκες να βαπτιστούν από το Μουσικό σχολείο σε «αίθουσες μουσικών οργάνων».

Η τελευταία παρέμβαση του Δήμου για την ηχομόνωση  ενός δωματίου (στα παρασκήνια της αίθουσας εκδηλώσεων του Σχολείου) που υπάρχουν τα ντράμς, ήταν μια απέλπιδα προσπάθεια βελτίωσης της κατάστασης αφού άλλα μουσικά όργανα  όπως σαξόφωνο, ηλεκτρικές κιθάρες κτλ  ηχούν συνεχώς μέσα στο κτήριο ενώ παράλληλα διδάσκονται Φυσική, Μαθηματικά, Γλώσσα ή πραγματοποιούνται ολιγόλεπτα- ωριαία διαγωνίσματα από τους διδάσκοντες στο 5ο Γυμνάσιο….

Σε όλο τον Ελλαδικό χώρο δεν θα συναντήσει κανείς συνύπαρξη Μουσικού Σχολείου με ένα άλλο Γυμνάσιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δικαιολογημένα αφού συστέγαση δύο διαφορετικού τύπου Γυμνασίων δεν προβλέπεται γι’ αυτό και δεν υφίσταται πέρα από το νομό Λέσβου.

Τα τελευταία σχολικά έτη η αύξηση των τμημάτων του Μουσικού σχολείου, με τρόπο που δεν κάλυπτε τις νόμιμες προϋποθέσεις, δοκιμάζει καθημερινά την εποικοδομητική άσκηση του λειτουργήματος των εκπαιδευτικών του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, για το λόγο που μόλις αναφέραμε παραπάνω.

Πιο συγκεκριμένα η νομοθεσία προβλέπει-ΦΕΚ 658/1998 - με τις τροποποιήσεις των ΦΕΚ 1012/2011 και ΦΕΚ 2478/2011 -ότι για να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα θα πρέπει να υπάρχει η απαραίτητη υλικοτεχνική και κτηριακή υποδομή, όπως ορίζονται  για  τα Μουσικά σχολεία. Στην περίπτωση όμως του Μουσικού Σχολείου Λέσβου δεν καλύπτεται καμία από τις προϋποθέσεις και η εξήγηση που δίνεται είναι ότι δημιουργήθηκε το δεύτερο τμήμα, με σκοπό να «ασκηθεί πίεση» προς την πολιτεία για ανέγερση κτηρίου  Μουσικού Σχολείου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Μουσικό σχολείο προκειμένου να λύσει το πρόβλημα, που εκείνο δημιούργησε, επιτίθεται συνεχώς στο 5ο Γυμνάσιο.

Συνεχώς διεκδικεί χώρους από ένα νόμιμα χωροθετημένο  σχολείο για την περιοχή της Χρυσομαλλούσας με 250 μαθητές/τριες, (από την άδεια οικοδομής του ως δωδεκαθέσιο σχολείο Χρυσομαλλούσας).

Ας γίνει επιτέλους κατανοητό ότι το συγκεκριμένο κτήριο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για ένα σχολείο που θα καλύπτει τις ανάγκες της περιοχής αυτής και όχι για ένα σχολείου Νομού όπως το Μουσικό Σχολείο.

Εξάλλου όλη η παραφιλολογία σχετικά με το πρόγραμμα ΣΕΠΠΕ  ουδεμία σχέση έχει με τις πραγματικές ανάγκες του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης όσον αφορά στον αριθμό των αιθουσών. Ακόμη και αν δεν ίσχυε,  οι δέκα αίθουσες που νόμιμα καταλαμβάνει το 5ο Γυμνάσιο πάλι θα ήταν απαραίτητες για τη λειτουργία του, αφού ο αριθμός των τμημάτων είναι μεγαλύτερος (δέκα τμήματα γενικής παιδείας και τρία τμήματα ένταξης).

Και αν ισχύει ο ισχυρισμός ότι το Μουσικό σχολείο κατέχει 23 αίθουσες, μήπως θα ήταν ένδειξη αγαστής συνεργασίας και καλής θέλησης εκ μέρους του Μουσικού σχολείου, να μας επιστρέψει τη Βιβλιοθήκη με όλο τον εξοπλισμό της, (που ανήκει στο πρόγραμμα ΣΕΠΠΕ και όχι σε άλλο φορέα)   και να μας  παραχωρήσει κάποιες από αυτές προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες των τριών τμημάτων ένταξης που στερούνται αιθουσών;

Επίσης η  μαθητική κοινότητα του 5ου Γυμνασίου ανησυχεί  για την τοποθέτηση λυόμενων οικίσκων σε διάφορα σημεία του αύλειου χώρου και κυρίως για εκείνον τον οικίσκο που έχει τοποθετηθεί μπροστά σε έξοδο κινδύνου του κτηρίου, σε μια εποχή μάλιστα που η σεισμική δραστηριότητα βρίσκεται σε έξαρση.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, για την αποκατάσταση της αλήθειας και τη διόρθωση των ανακριβειών που ειπώθηκαν στα ΜΜΕ συντάχθηκε η παραπάνω επιστολή……

Είμαστε  έτοιμοι για οποιαδήποτε διευκρίνιση σε όσους θέλουν να ενημερώσουν χωρίς κραυγές, τους πολίτες της πόλης μας και της περιοχής που χωροταξικά εξυπηρετεί το 5ο Γυμνάσιο…»

…..και επί τέλους πως είναι δυνατόν  να συνεχίζεται η επιμονή της συνύπαρξης με ένα σχολείο που διδάσκει μουσική από την πρώτη ώρα, με ένα σχολείο που θέλει να διδάξει γενικά μαθήματα από την πρώτη ώρα …..

Δεν υπάρχει ούτε η κοινή λογική;»

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΔΡΑΣΕΙΣ

Εθελοντική αιμοδοσία στο Σκόπελο της Γέρας

Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου από τις 9.30 ως τις 13.30
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Συνάντηση της Ένωσης Στρατιωτικών Λέσβου με τη Μαρία Κομνηνάκα

Η βουλευτίνα του ΚΚΕ ενημερώθηκε από τους συνδικαλιστές στρατιωτικούς για τις θέσεις τους επί του πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
ΥΓΕΙΑ

Η Καλλονή στα ροζ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν στον Ροζ Περίπατο, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και ενημέρωσης από το θεματικό πάρκο Βασιλειάδη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η «κορδέλα της ψυχραιμίας» προβληματίζει σε ΚΤΕΛ της Λέσβου

Το ΚΤΕΛ λέει ότι τα παιδιά είναι ζωηρά — κι ένας οδηγός έβαλε σχοινί για να κρατήσει την «τάξη» στο λεωφορείο
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Κύκλωμα διακίνησης ξεσκεπάστηκε στη Μυτιλήνη

26χρονος αλλοδαπός συνελήφθη ως μέλος ομάδας οκτώ ατόμων που φέρονται να οργάνωναν μεταφορές μεταναστών από τα τουρκικά παράλια προς τη Λέσβο
ΔΡΑΣΕΙΣ

Μαθητές του Γυμνασίου Καλλονής γνώρισαν τα φθινοπωρινά πουλιά του νησιού

Μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία στον υγρότοπο Καλλονής με δράσεις παρατήρησης και ενημέρωσης από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

Συνάντηση των στρατιωτικών της Λέσβου με τον Παναγιώτη Παρασκευαΐδη

Στο επίκεντρο οι αλλαγές στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Άμυνας και οι επιπτώσεις στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων
ΥΓΕΙΑ

Ενημέρωση για τον καρκίνου του μαστού στη Μυτιλήνη

Δράση στην αγορά της Μυτιλήνης από την 1η ΤΟΜΥ Λέσβου σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης και τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Λέσβου
ΔΡΑΣΕΙΣ

Παρουσιάζονται στη Μυτιλήνη τα Πολιτιστικά Masterplans του Βορείου Αιγαίου

Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου, στις 10:00 το πρωί, στο Επιμελητήριο Λέσβου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πλευρό της Χίου μετά τις πυρκαγιές

Ο Αντιπεριφερειάρχης Παντελής Μπουρνιάς συνεχάρη την ακαδημαϊκή κοινότητα για τη συμβολή της μετά τις πρόσφατες πυρκαγιές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ένα «ταξίδι» στο Βέλγιο στο Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής

Ο Βέλγος σκηνοθέτης Pierre Dherte ταξίδεψε τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λουτρόπολης Θερμής στη χώρα του μέσα από ένα πρωτότυπο μάθημα Γεωγραφίας, γεμάτο εικόνες, κόμικς και… βελγικές γεύσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Βέλγιο… αλλιώς! Ένα μάθημα Γεωγραφίας με γεύση, εικόνα και ιστορία

Στο Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής