Elpedison: Πάγια εντολή για πάγια… υφαρπαγή!
733 ευρώ «άρπαξε» ο πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας από τοπική επιχείρηση της Λέσβου με μηδενική κατανάλωση και είναι άφαντη στην επικοινωνία με τον πελάτη!
Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 9/5/2023
Το… «Φως το Αληθινό» χρέωσε σε εταιρεία της Λέσβου η Elpedison υφαρπάζοντας από τον τραπεζικό της λογαριασμό το ποσό των 733,29 ευρώ, ενώ ο λογαριασμός του παρόχου ανέφερε ότι είχε γίνει μηδενική κατανάλωση!
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο η Elpedison «κοστολόγησε» το εξωφρενικό αυτό ποσό έναντι εκκαθαριστικού λογαριασμού ρεύματος, με την τοπική επιχείρηση να ζητά εξηγήσεις από τα μέσα Απριλίου 2023, η εταιρεία να μην εμφανίζεται, και αντίθεται να επιχειρεί νέα «υφαρπαγή» ύψους 230 ευρώ περίπου!
Χωρίς να βγάζει άκρη ο εκπρόσωπος της επιχείρησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Elpedison, απευθύνθηκε στο «Ν» και μαζί με την υπογράφουσα μίλησαν με υπάλληλο του Τμήματος της Elpedison, με τις απαντήσεις της εταιρείας ρευματοδότησης να είναι τραγελαφικές και γελοίες- αν δεν απειλούσαν τη ρευστότητα της τοπικής επιχείρησης.
Ειδικότερα σε τηλεφωνική κλήση που έγινε το πρωί της Πέμπτης 13 Απριλίου, ο εκπρόσωπος που δρα στη Λέσβο εξήγησε στην υπάλληλο ότι έχει τιμολογηθεί από την Elpedison το αστρονομικό ποσό των 733 ευρώ στον εκκαθαριστικό λογαριασμό, στον οποίο αναγράφεται ξεκάθαρα ότι η κατανάλωση του ρεύματος είναι μηδενική σε έλεγχο που έγινε από τον ΔΕΔΔΗΕ. Ας σημειωθεί ότι η τοπική επιχείρηση, όπως πολλοί καταναλωτές ρεύματος συνηθίζουν για να έχουν ευνοϊκότερη μεταχείριση από τους παρόχους ενέργειας, έχει πάγια ρυθμίσει να «τραβά» από τον λογαριασμό της τα χρήματα που έχουν τιμολογηθεί στο τέλος του μήνα. Προκειμένου να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις τις επιχείρησης, και με δεδομένο ότι αυτή απασχολεί τους εργαζόμενους από απόσταση έχει μειώσει συνειδητά την κατανάλωση ρεύματος. Αφού λοιπόν πλήρωσε το επίδομα Πάσχα στους εργαζόμενους, ο διευθυντής είδε ότι μηδενίστηκε σχεδόν ο τραπεζικός λογαριασμός της επιχείρησης γιατί η Elpedison είχε τραβήξει το τεράστιο αυτό ποσό- σχετιζόμενο πάντα με τη μηδαμινή κατανάλωση.
«Μάλιστα, ωραία, εγώ θα το στείλω στο αρμόδιο τμήμα να το ελέγξει» ήταν η μόνη απάντηση της υπαλλήλου της Elpedison στην κλήση της επιχείρησης. Η υπάλληλος μάλιστα, δεν δέχονταν να μιλήσει με το «Ν», παρά μόνο με τον πελάτη της. Όταν, όμως τη ρωτήσαμε ποιο είναι το Τμήμα Επικοινωνίας ή Δημοσίων Σχέσεων για να προχωρήσουμε στο ρεπορτάζ, απάντησε ότι η μόνη επικοινωνία γίνεται με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών! Συνεπώς, της απαντήσαμε «πάλι με εσάς θα μιλήσουμε», για να απαντήσει θετικά.
Έτσι πήραμε τον λόγο και αναφέραμε: «Η κλήση μας καταγράφεται, σωστά; Θέλουμε να μάθουμε για ποιο λόγο τιμολογήσατε τόσο υψηλά μια επιχείρηση με μηδενική κατανάλωση. Πρόκειται περί λάθους;». Το… αδιανόητο της υπόθεσης ήταν ότι η υπάλληλος «αγχώθηκε» για το αν εμείς καταγράφουμε την κλήση και δεν απαντούσε… όταν σταθερά τα τελευταία χρόνια οι πολίτες ακούμε από τις εταιρείες ότι καταγράφουν τις κλήσεις μας.
Η υπάλληλος μετέφερε τα παράπονα του πελάτη και τις ερωτήσεις μας στις καλένδες, απαντώντας μόνο ότι θα επικοινωνήσει η εταιρεία, χωρίς να πει πότε. Ένα μήνα μετά όχι μόνο δεν επικοινώνησε εκπρόσωπος του παρόχου που επιδοτείται σταθερά από τους καταναλωτές της χώρας (σ.σ. μην ξεχνάμε ότι η κυβέρνηση πληρώνει τα υπέρογκα ποσά για να μη χάσουν ούτε ευρώ οι πάροχοι…), αλλά αποπειράθηκε η Elpedison να «τραβήξει» ξανά ποσό άνω των 230 ευρώ λόγω της πάγιας εντολής, αλλά χωρίς κατανάλωση ρεύματος.
Για καλή τύχη της εταιρείας πλήρωσε πρώτα μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και δεν είχε μείνει το ποσό που ήθελε η Elpedison για να το υφαρπάξει δεόντως…
Προσοχή λοιπόν στις πάγιες εντολές…