Για τα σχολεία της δημιουργίας και όχι του ανταγωνισμού
Κατασκευές, βίντεο και παιχνίδια μαθητών στο 9ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας!
Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 19/4/2019
Προς τα έξω αυτό που φάινεται είναι ότι το σχολείο «επιβραβεύει εκείνους που μπορούν να μάθουν απ’ έξω την Ιστορία» ή να «λύνουν ασκήσεις γρήγορα στα Μαθηματικά, τη Χημεία και τη Φυσική». Το σχολείο δεν είναι μόνο αυτό.
Αυτό εξηγεί και αυτό πρεσβεύει ο εκπαιδευτικός, πρώην σχολικός σύμβουλος, Τιμολέων Θεοφανέλλης που για έκτη συνεχή χρονιά μπαίνει μπροστά στη διοργάνωση του Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Μαθητές και μαθήτριες από τα σχολεία της Μυτιλήνης και της Λουτρόπολης Θερμής, από Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια παρουσίασαν τις εργασίες τους σήμερα στο 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
«Είναι ένας τρόπος να ανταμείψεις τους μαθητές που μπορεί να μην αγαπούν τα αρχαία, αλλά έχουν έφεση σε άλλες τέχνες. Κάθε παιδί είναι μοναδικό και το σχολείο πρέπει να ανοίγει τις πόρτες του και να ενισχύει τις μοναδικές δεξιότητες όλων των παιδιών» λέει στο «Ν» ο Τιμολέων Θεοφανέλλης, ο οποίος επεσήμανε ότι το Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. «Τα παιδιά κατασκευάζουν και δημιουργούν, δεν ανταγωνίζονται το ένα το άλλο. Επίσης το ότι κάθε σχολείο βλέπει τις εργασίες των άλλων αποτελεί έναν μοχλό δημιουργίας, καθώς την επόμενη χρονιά η τεχνογνωσία έχει διαχυθεί και οι εργασίες που παρουσιάζονται είναι όλο και καλύτερες», σχολίασε.
Φέτος παρουσιάστηκαν κατασκευές, βίντεο για το Σάρλιτζα και τη μικρασιατική καταστροφή, αλλά και παιχνίδια για υπολογιστές, μεταξύ όλων των δημιουργιών.