ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Διατηρείται το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι;
Προς την κατεύθυνση αυτή, σημειώνει ο τουριστικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος, πραγματοποιούνται συζητήσεις στην Attica Group, για τη διατήρηση του δρομολογίου μία φορά την εβδομάδα
Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 20/4/2021
Ανακατατάξεις στο χάρτη των ακτοπλοϊκών εταιρειών τους επόμενους μήνες, βλέπει ο τουριστικός πράκτορας και εκπρόσωπος της εταιρείας Attica Group στη Λέσβο Ηλίας Πίκουλος ο οποίος μεταξύ άλλων μιλώντας στο «Ν» 99 fm και στην εκπομπή «Πρωινοί Διάλογοι», επισήμανε ότι οι εταιρείες προσπαθούν να προσαρμοσθούν στα νέα δεδομένα και να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο κοστολόγιο λειτουργίας.
«Αυτή τη στιγμή, σημειώνει ο Ηλ. Πίκουλος, είναι σε εξέλιξη άλλη μία περίοδος χρηματοδότησης των ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι λεγόμενες επιδοτήσεις covid οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα δρομολόγησης περισσότερων πλοίων στις γραμμές.
Για το νησί μας εδώ και 15 μέρες περίπου έχει μπει στη γραμμή ξανά το πλοίο «Διαγόρας» και έτσι εκτελούνται καθημερινά δρομολόγια πλην Σαββάτου. Η επιδότηση ωστόσο, σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουμε, λήγει στις 25 -26 του μήνα, ωστόσο λόγω του ότι μπαίνουμε στη Μεγάλη εβδομάδα, και εν’ όψει Πάσχα, η εταιρεία θα διατηρήσει το υφιστάμενο πρόγραμμα.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η κατάσταση για την ακτοπλοΐα είναι αρκετά δύσκολη ενώ υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα και για το καλοκαίρι που έρχεται. Πιστεύω ότι γενικά η τουριστική κίνηση της Λέσβου και της χώρας γενικά, θα αρχίσει να ανεβαίνει μετά τις 15 Ιουλίου, όταν θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα υπάρχει λίγο καλύτερος έλεγχος στα κρούσματα του κορονοϊού».
Ωστόσο σημειώνει ο Ηλίας Πίκουλος, σε αυτή την πρώτη φάση μεγάλος αριθμός τουριστών θα επιλέξει να κάνει διακοπές στα λεγόμενα All inclusive ξενοδοχεία των τουριστικών προορισμών και πολύ λιγότερο σε άλλου είδους καταλύματα.
Αναφερόμενος σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο Ηλίας Πίκουλος στην προοπτική διατήρηση του δρομολογίου της Θεσσαλονίκης και τους καλοκαιρινούς μήνες, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι αυτό εξαρτάται άμεσα από τις προθέσεις και τη βούληση της εταιρείας.
«Η αλήθεια είναι ότι συζητάμε μαζί τους και καταβάλουμε προσπάθεια ώστε να πεισθούν και να αφήσουν το δρομολόγιο και μετά τον Ιούνιο που ολοκληρώνεται η κρατική επιδότηση. Δεν έχουμε λάβει κάποια σίγουρη απάντηση, θεωρώ όμως ότι βλέπουν με καλό μάτι την προοπτική αυτή.
Το δρομολόγιο αυτή τη στιγμή, παρά το ότι διανύουμε μια νεκρή περίοδο, πάει καλά και έχει μεγάλη εμπορευματική κίνηση. Οι εταιρείες της Θεσσαλονίκης το επιλέγουν για τη μετακίνηση των προϊόντων τους, όχι μόνο προς το νησί μας αλλά και προς τα άλλα νησιά που είναι μέσα στο δρομολόγιο της άγονης γραμμής».