«Αναντικατάστατη η δια ζώσης διδασκαλία»
Σκληρή κριτική στο υπουργείο Παιδείας για τα μέτρα που δεν ελήφθησαν, από την πρόεδρο του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Βάσω Καλαμιδιώτου στο «Ν»
Γράφει η ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ Δημοσίευση 20/11/2020
Λίγο πριν ξεκινήσει η τρίτη μέρα εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία κατά το δεύτερο λοκντάουν, η Βάσω Καλαμιδιώτου, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου μίλησε στο ρ/σ του «Ν» στους 99 στα fm και την εκπομπή «Ανθέων 99» για όλα όσα προβληματίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα.
Με κάθε ευκαιρία η κ. Καλαμιδιώτου επανέλαβε ότι είναι αναντικατάστατη η δια ζώσης διδασκαλία, αλλά ότι στην τρέχουσα κατάσταση «στηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας». Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι πρέπει να αναπτυχθεί το πνεύμα αλληλεγγύης μεταξύ γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών και να μην είναι υπέρμετρες οι προσδοκίες. Παρόλ’ αυτά ανέφερε ότι είναι απαράδεκτος ο αποκλεισμός μαθητών στην εκπαίδευση, εφόσον δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ή σύνδεση με το ίντερνετ, καθώς και το μέτρο της τηλεφωνικής ακρόασης, εφόσον δημιουργεί ανισότητες.
Παράλληλα επεσήμανε ότι από το προηγούμενο κύμα πανδημίας, ο Σύλλογος στον οποίο προεδρεύει, καθώς και η ΔΟΕ είχαν επισημάνει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, και να εξασφαλιστεί η καθαριότητα των σχολείων, αλλά και η επάρκεια δασκάλων, νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών όλων των ειδικότητων, ώστε να συνεχιστεί ομαλά η δια ζώσης διδασκαλία.
Ακόμα η κ. Καλαμιδιώτου θεωρεί ότι υπάρχουν και άλλες λύσεις, όπως η εκ περιτροπής λειτουργία των τμημάτων, καθώς και η δημιουργία διαφορετικών ζωνών προσέλευσης και αναχώρησης.
Κληθείσα να σχολιάσει το γεγονός ότι ασκεί κριτική σκληρή στην κυβέρνηση, παρά το ότι η ίδια ανήκει στην παράταξη της ΔΑΚΕ εκπαιδευτικών, η κ. Καλαμιδιώτου ανέφερε ότι προτεραιότητα της ίδιας, αλλά και της ΔΑΚΕ τοπικά και πανελλαδικά είναι τα θέματα της εκπαίδευσης και όχι τα κομματικά συμφέροντα.
Μπορείτε να ακούσετε ΟΛΗ τη συνέντευξη: