× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Αφορά και Χίο, Σάμο και Λέρο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 10/8/2020

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, προωθούν με νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα», την προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα: της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα:

• Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση,

 • η Χίος με την εξερεύνηση,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• η Σάμος με τη φύση και  το φως και

• η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν.»

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: o πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εφτασαν οι πρώτοι Ολλανδοί στη Λέσβο

Προσγειώθηκε η πρώτη πτήση τσάρτερ της TUI στο Αεροδρόμιο Οδυσσέας Ελύτης
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Το προφίλ του Τούρκου τουρίστα στο Βόρειο Αιγαίο

Ο υψηλός πληθωρισμός στην Τουρκία έχει μειώσει την καταναλωτική δαπάνη των επισκεπτών
ΕΡΓΑΣΙΑ

Τέσσερεις θέσεις υδρονομέων στο Δήμο Μυτιλήνης

Μέχρι την Πέμπτη 2 Μαίου η υποβολή των αιτήσεων
ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

Βιομηχανική κληρονομιά, από την Ξάνθη… στη Μυτιλήνη;

Μιλήσαμε με τη βιομηχανική αρχαιολόγο, Μαρία Πετρά, υπεύθυνη της εταιρείας Παστάλι που συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Βόρειο Αιγαίο ψηφίζουν οι Θεσσαλονικείς

Δείτε τους top προορισμούς που επιλέγουν οι ταξιδιώτες της Aegean Airlines στην Ελλάδα.
ΑΓΡΟΤΕΣ

Καταδίκες αγροτών για συμμετοχή σε κινητοποιήσεις

Η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Λέσβου καταγγέλλει τις καταδίκες αγροτών σε ποινές φυλάκισης 15 μηνών για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν τον Γενάρη του 2020
ΑΓΡΟΤΕΣ

Πέρασε από την Ευρωβουλή η πρώτη αναθεώρηση της ΚΑΠ

Οι αναθεωρημένες διατάξεις θα εφαρμοστούν το 2024 σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ετοιμάζεται νέος νόμος για τους συνεταιρισμούς

Ξεκίνησε τις διαβουλεύσεις η ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΕΡΓΑΣΙΑ

Παράταση στο πρόγραμμα κατάρτισης του Επιμελητηρίου Λέσβου

Ως τις 10 Μαΐου μπορούν να καταθέσουν αιτήσεις οι ενδιαφερόμενοι άνεργοι
ΑΓΡΟΤΕΣ

Στους «τίτλους τέλους» οι αυξήσεις για τα Σχέδια Βελτίωσης του Βορείου Αιγαίου

Παρέμβαση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Παναγιώτη Παρασκευαΐδη για τη μειωμένη χρηματοδότηση των νησιών μας σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ελλάδα
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Να αλλάξουν οι αγρότες μας επάγγελμα;»

Επιστολή διαμαρτυρίας για τη μειωμένη χρηματοδότηση στα Σχέδια Βελτίωσης του Βορείου Αιγαίου, έστειλε η αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Αναστασία Αντωνέλλη, στον Υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη
ΑΓΡΟΤΕΣ

«Πετάει» μέχρι τα 12 ευρώ το αρνί στη Λέσβο

Μέχρι τα 10,8 ευρώ φθάνει η τιμή του αρνιού στην χονδρική αγορά
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ