× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο

Αφορά και Χίο, Σάμο και Λέρο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 10/8/2020

«Greek 4»: Η καμπάνια του ΕΟΤ για Λέσβο
' χρόνος ανάγνωσης

Το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, προωθούν με νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα», την προβολή τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και συγκεκριμένα: της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ στοχεύει στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4». Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση,

 • η Χίος με την εξερεύνηση,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• η Σάμος με τη φύση και  το φως και

• η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: «Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν.»

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: o πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια.»

Ποιοι είναι οι «Greek 4»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Σε πλήρη εξέλιξη ο τρύγος στη Σάμο

Περίπου 14.000 στρέμματα ορεινών και ημιορεινών αμπελώνων καλλιεργούνται από τους αμπελουργούς του νησιού
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ενημερωτική εκδήλωση για τις εξαγωγές τροφίμων στις ΗΠΑ στη Χίο

Ο Frank Yiannas, πρώην αναπληρωτής Επίτροπος του FDA, μιλά στο Κέντρο Έρευνας Μαστίχας για τις απαιτήσεις συμμόρφωσης που αφορούν τις επιχειρήσεις του Βορείου Αιγαίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Του ΑΤΑΚ το κάγκελο γίνεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Η κατάθεση των αιτήσεων κλείνει στις 29 Αυγούστου αλλά των ΑΤΑΚ στις 30 Σεπτεμβρίου
ΑΓΟΡΑ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης αποχαιρετά το καλοκαίρι

Νέο φθινοπωρινό ωράριο από την Τρίτη 2 Σεπετεμβρίου
ΑΓΡΟΤΕΣ

Χαρτογράφηση των αναβαθμίδων της Λέσβου

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστεί η νέα πλατφόρμα ελεύθερης πρόσβασης στα δεδομένα που συλλέγονται μέσω του Μέτρου 2.1 Γεωργικών Συμβούλων
ΑΓΡΟΤΕΣ

Υπηρεσιακό πρόεδρο αποκτά ο ΟΠΕΚΕΠΕ

Με τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή
ΑΓΡΟΤΕΣ

Λήξη του 9ου Φεστιβάλ Αμπελουργίας Ανεμώτιας

Η Ανεμώτια έγινε τόπος συνάντησης, συμπερίληψης και δημιουργικότητας, με δράσεις που ένωσαν αμπελουργούς, επιστήμονες, καλλιτέχνες, τεχνίτες, εθελοντές και επισκέπτες της Λέσβου και πέρα από αυτή
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Εξωφρενική αισχροκέρδεια στα τρόφιμα

Τρελές αυξήσεις στις τιμές του μοσχαρίσιου κρέατος αποκαλύπτουν τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Συνεργασία για προστασία των ψαράδων και του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Αισιόδοξα μηνύματα από την συνάντηση στην Πέτρα με στόχο την δημιουργία θαλάσσιου πάρκου
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΕΥΣΗ

Από τα αμπέλια έως τα τυριά και την απαράμιλλη γαστρονομία της Λήμνου

Πηγή γεύσης και παράδοσης του Αιγαίου- ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ «Ν» ΣΤΗ ΛΗΜΝΟ
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΑΓΡΟΤΕΣ

Την Παρασκευή 29 Αυγούστου κλείνει το ΟΣΔΕ

Περίπου 100.000 αιτήσεις ενιαίας ενίσχυσης δεν έχουν οριστικοποιηθεί σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΕΠΕ