× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

Καθυστερήσεις στη νομιμοποίηση της Ε.Ο. Μυτιλήνης – Αεροδρομίου και στο έργο της Νότιας Παράκαμψης

Απαντήσεις από τα Υπουργείο Εσωτερικών και Υποδομών σε ερωτήσεις που κατέθεσε ο Γ. Μπουρνούς

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 22/10/2020

Καθυστερήσεις στη νομιμοποίηση της Ε.Ο. Μυτιλήνης – Αεροδρομίου και στο έργο της Νότιας Παράκαμψης

Την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, σύμφωνα με τον βουλευτή Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Μπουρνού, υποδεικνύει ως υπεύθυνη για την καθυστέρηση νομιμοποίησης της εθνικής οδού Μυτιλήνης-Αεροδρομίου, ο Υφυπουργός Εσωτερικών,  Α. Βεσυρόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ το προηγούμενο διάστημα.  

Υπενθυμίζουμε, αναφέρει ο Γ. Μπουρνούς, σε γραπτή δήλωσή του, ότι για την ξεχασμένη επί δεκαετίες διαδικασία χρειάσθηκε ειδική νομοθετική ρύθμιση από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στις 4/3/2019 (άρθρο 51 νόμου 4599), ώστε να είναι δυνατή η εκ των υστέρων υποβολή αίτησης για την νομιμοποίηση.

«Για να καταθέσει η Περιφέρεια Β.Αιγαίου τον πλήρη φάκελο στην Κτηματική Υπηρεσία, απαιτείται εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ), που έχει υποβληθεί στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Περιβάλλοντος για έγκριση από τον Ιούνιο του 2020. Τις τελευταίες μέρες (σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες) έγιναν ενέργειες προς τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα για επίσπευση της έγκρισης της ΜΠΕ, παράλληλα δε αντιμετωπίσθηκε το πρόβλημα καταβολής προστίμων για την καθυστερημένη επί δεκαετίες υποβολή φακέλου.

Θεωρούμε, συνεχίζει ο Γ. Μπουρνούς,  ότι η χρόνια υποστελέχωση των τεχνικών υπηρεσιών, καθώς και τα κριτήρια προτεραιοτήτων των αρμοδίων, συνέβαλαν στην σημαντική καθυστέρηση υποβολής αίτησης νομιμοποίησης, με αποτέλεσμα να χάνονται ή να καθυστερούν σημαντικά έργα που αναφέραμε στην ερώτησή μας στη Βουλή (Νότια Παράκαμψη, κόμβος νέου αεροδρομίου, ποδηλατόδρομος κ.α.). Έστω και τώρα, πρέπει να προχωρήσουν άμεσα οι αναγκαίες ενέργειες, οριστικής λύσης του προβλήματος».

Εντωμεταξύ απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Γ. Μπουρνού για τη Νότια Παράκαμψη ο Υπουργός Υποδομών  Κώστας Καραμανλής, απάντησε ότι έχει ολοκληρωθεί η Μελέτη Κόστους-Οφέλους και έχει αποσταλεί στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να χρηματοδοτηθεί το έργο.

«Εκείνο που δεν γνωρίζει το γραφείο του κ. Καραμανλή, σημειώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι η αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου που προΐσταται, καθυστερεί (και στην τελευταία φάση) για αρκετούς μήνες την υποβολή για έγκριση της τροποποιημένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου.

Το πολύπαθο αυτό έργο βγήκε από τα συρτάρια του Υπουργείου, με την Ειδική Πράξη 3 της 15ης Φεβρουαρίου 2019 του τότε Υπουργικού Συμβουλίου και, παρόλο που φορέας υλοποίησης της Νότιας Παράκαμψης Μυτιλήνης είναι το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, απαιτούνται ενέργειες διεκδίκησης της επίσπευσής του από τις τοπικές αρχές, ώστε να αντιμετωπιστούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην Μυτιλήνη, αλλά και να εξασφαλισθεί η άμεση πρόσβαση στο Αεροδρόμιο από όλες τις περιοχές της Λέσβου».

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Διερευνητικές επαφές με την Τουρκία χωρίς θέσεις και σε πλήρη σύγχυση»

Ομιλία Γιάννη Μπουρνού, στην ολομέλεια της βουλής για την επέκταση των χωρικών μας υδάτων στα 12 ν. μίλια στο Ιόνιο
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

«Αναζητούμε τρόπους και κονδύλια»

Δήλωση Μουτζούρη για περεταίρω ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Η κυβέρνηση θέλει να βάλει την Ελλάδα στη λίστα των φορολογικών παραδείσων»

Παρέμβαση της βουλευτή Λέσβου του ΚΚΕ Μαρίας Κομνηνάκα στο νομοσχέδιο για την πρόληψη της διάβρωσης της φορολογικής βάσης
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Τι απέγινε το έργο της Διαχείρισης Αστικών Αποβλήτων Μυτιλήνης;

Ερώτηση της παράταξης «Δημοκρατική Μυτιλήνη» για την τύχη του έργου που είχε ενταχθεί στο Πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Έργα ύδρευσης 9,7 εκατομμυρίων ευρώ στο Βόρειο Αιγαίο

Αντικατάσταση τμημάτων δικτύων ύδρευσης στην πόλη της Μυτιλήνης, προϋπολογισμού 5,71 εκατομμυρίων ευρώ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Το αυθαίρετο ετοιμόρροπο κολυμβητήριο που θα το κάνουν.... παλαί ντε σπορ!

Ακύρωσαν το master plan του λιμανιού που ψήφισε πριν δυο χρόνια και ο Στρατής Τζιμής, για ένα έργο που δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Άλλα 10 από τα 18 εκατομμύρια «καθρεφτάκια» της Γκμίντερ αποδεικνύονται «αέρας κοπανιστός»
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΙΝΑΛ: «Ανθρακες ο θησαυρός της κυβέρνησης των Αρίστων!»

Σχετικά με την αλλαγή χρήσης μέρους της ιστορικής έδρας του πάλαι ποτέ Υπουργείου Αιγαίου και τη μετατροπή του σε αίθουσα Εφετείου
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Στα σκαριά ο νέος νόμος για τις εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

Έρχεται μείωση συμβούλων και κατάργηση της ξεχωριστής κάλπης στις Κοινότητες
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

14 ώρες για να επισκευαστεί ο κεντρικός αγωγός υδροδότησης!

Αντικαταστάθηκε χαλασμένη βαλβίδα του 1972 και τμήμα του αγωγού στο μηχανουργείο Διμπαμπή
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Μάκης Μαΐλης... ιδεολογικός ηγέτης, πεισματάρης κομμουνιστής

Ο Βαγγέλης Χριστοδούλου μιλά στο «Ν» για τον αείμνηστο σύντροφό του στο ΚΚΕ και τη δράση του στη Λέσβο
ΑΝΘΗ ΠΑΖΙΑΝΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Διακοπή υδροδότησης στη Μυτιλήνης ‑ Εργασίες της ΔΕΥΑΛ σε τρία μέτωπα

Αύριο το πρωί αναμένεται η πλήρης αποκατάσταση της υδροδότησης στην πόλη
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Τα «φύκια» στα Τσαμάκια και οι «μεταξωτές κορδέλες» του έργου της ανάπλασης

Πώς θα γίνει το έργο της ανάπλασης της πλαζ στα Τσαμάκια αφού ο χώρος ανήκει στο Δημόσιο και όχι στο Δήμο Μυτιλήνης; Πέντε από τα 18 εκατομμύρια «καθρεφτάκια» της Γκμίντερ αποδεικνύονται «αέρας κοπανιστός»
ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ